wtorek, 25 kwietnia 2006

kobiece kombinacje

chyba jestem na etapie zafascynowania mężczyzną czyli jestem zakochana.... oby jak najdłużej trwał... stara już jestem i za dużo analizuję, kombinuję, myślę... a tu nie ma co myśleć, tylko trzeba korzystać  z tego czasu mi ofiarowanego i danego... wiem,że chyba jest zainteresowany moją skromną osobą, bo jeśli by było inaczej to czy wogóle spotykałby sie ze mną albo myślał o drugiej w nocy i dzwonił, by usłeszeć mój zaspany głos??... chyba sama komplikuje sprawę..hihi... taka mała przypadłość kobieca:-D
a On chyba domyśla się że coś ja za duzo myslę i analizuje, zamiast wszystko zostawić czasowi.... jak juz kiedyś pisałam nic nie da się przyspieszyć ani zwolnić... wszystko ma swój właściwy czas i miejscelimo
ja tylko chcę kochać i byc kochaną... no more...:-]
ostatni dzień lenistwa................:DD pozdrawiam słonecznie..

1 komentarz:

  1. * dodano: 26 kwietnia 2006 17:54

    No niestety my kobitki lubimy wszystko analizować! :( Ja tez miałam z tym problem! Potem przyszły inne problemy i zadręcząłam się coraz bardziej! :( Teraz mam czas na odpoczynek! :) Ale kochać to piekna sprawa! A być kochaną jeszcze piękniejsza! Daj se na luz i ciesz się zyciem! Będziesz analizowac jak będzie źle a nie jak jest cudownie! BUZIAKI!!!!!

    Twórca...: Beidronka Pstra!
    * dodano: 26 kwietnia 2006 10:13

    OJJJ... cudownie jest kochać...

    Twórca... (Login WP): agnieszka.archi
    * dodano: 26 kwietnia 2006 8:40

    o żesz aż mi sie łza zakręciła w oczyskach! miło czytać że ktoś jest szczęśliwy i zakochany i wogóle że wszystko się dobrze układa! Powodzenia i pozdrawiam serdecznie!

    Twórca... (Login WP): elphame
    * dodano: 25 kwietnia 2006 13:57

    Daj się porwać to jest cudowne.
    I zostaw analizowanie bo popsujesz. No już ;-)

    Twórca... (Login WP): oscar722

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: