środa, 26 kwietnia 2006

żywe cudo

przecież Ona jest taka cudnie maleńka i doskonała, jak ją pięknie Pan stworzył, nie mogę wyjść z zachwytu, jest coś niesamowitego w tak maleńkim dziecku, jest maleńką  doskonałością....tylko Ją schrupaćlimo, a mam na Nią ochotę zanim ją jeszcze zobaczyłam:-D, jak widziałam te maleńkie ubranka, skarpetki itd.. ehhh... taaaakie maleńkie nóżki, rączki, główka i to jest taki mikroskopijny człowieczek, aż trudno uwierzyć, że w tak maleńkim ciałku tak wiele się mieści:) ...każdy taki nowonarodzony jest kimś wyjątkowym i takim pozostaje do końca życia... ale! Ona jest zupełnie wyjątkowa bo jest moją pierwszą bratanicą.... mam same siostrzenice i bratanków0:-) to 19 członek mej najbliższej rodziny:):):):):):):)
JA TEŻ CHCĘ TAKIE:-D:-D:-D

1 komentarz:

  1. * dodano: 27 kwietnia 2006 18:41

    HIHIH... TO DO ROBOTY ;D

    Twórca... (Login WP): agnieszka.archi
    * dodano: 27 kwietnia 2006 12:52

    19???? jejku to spora ta Twoja rodzinka :))

    Twórca...: elphame

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: