poniedziałek, 4 września 2006

monotematyczność

witam....:-D
u mnie pełnia szczęścia na całego:))))))... aż trudno jest uwierzyć, że można byc tak bardzo szczęśliwym... a ja jestem bardzoooo  szczęśliwa0:-)...
hmm.. wczoraj to mialam 'rozrywkowy' dzień... poznałam Mamę Onego... było całkiem przyjemnie... chyba była równie zestresowana niż ja:-D:-D... już nie wspominając o Onym:-)..hehe... wogóle to cały weekend spędziliśmy razem.. ale jeszcze lepsze jest to, że przez cały tydzień będzie u mnie, tylko że ja w pracy..:-/ i jeszcze wczoraj przywieźliśmy jego kota, który rządzi teraz całym pokojem by nie powiedzieć moim domemlimo... na samą mysl o Nim mam wielkie latające motyle jak to mówi Antoyka:-](*-*)0:-)... cosik monotematyczna się zrobiłam:-D...
slonecznego i ciepłego tygodnia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: