czwartek, 5 października 2006

ruszam

jak nic muszę dziś ruszyć na poczytanie blogów, bo nie pamiętam kiedy to robiłam i mam zaległości, że hoholimo...
ruszam z remontem od piątku i normalnie aż przebieram nogami:-]..hehe.. braciszek w sobote rano sprawdzi moje pomysły czy nadają się do realizacji i do dzieła:-D , już nie mogę się doczekać, a z wrażenia to wieczorami nie moge usnąć, bo pojawiaja mi się slajdy przed oczami pt. "Remont"(o_o).. jak nie moge usnąć to rano nie moge wstać i do pracy mknę z językiem na brodzie:-D hehe... ale może jakoś to przetrwam..
szukam propozycji na małą kuchnie (szer. 1,20m dł. 2m) czyli jest naprawdę mała i na razie mam brak koncepcji:-/... ale za to jest w niej super duże okno:-D, a ja uwielbiam okna, bo jakoś wydaje mi się przestrzenniej:)
...a mój ostatni pomysł na dolne szafki to wymurowanie z cegieł słupków, na to dopasować blat, a pod spód założyć półki i dokupić drzwiczki:-D  i gotowe!
mam pomysłów bez liku:-D On nie może za mną nadążyć..hehe.. a jak powszechnie wiadomo tylko najlepsze pomysły wypala, więc troszkę więcej należy ich mieć:)))
słonecznego dzionka:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: