środa, 27 grudnia 2006

cosik tam...

hej ho po świętach :) nawet sie mam świetnie i mój brzuszek teżlimo najadłam się, naśmiałam, naśpiewałam i wogóle było super:-) był u mnie Ony co mnie wogóle najbardziej ucieszyło i uczyniło mnie jeszcze bardziej szczęśliwą niż jestem:-D
dziś jadę zrobić zakupy glazury do kuchni i mam juz prawie skończoną łazienkę:-D... facet od remontu przed świętami zrobił mi super prezent, bo chce za robocizne połowę tego co myślałamo:-)... kurczę przeciąga się troszkę ten remont, ale najważniejsze, że idzie do przodu....
zdjęcia będą, galeria będzie.. tylko całkiem mi to ucieka  z głowy jak widze się z Onym:-]... wogóle to musze się postarać o jakiś aparacik, bo ostatnio mam fazę na robienie zdjęć
Sylwester wkrótce i będę szaleć:-D:-D:-Dz Onym po raz pierwszy:-D
miłego dzioneczka@)-->-->--

1 komentarz:

  1. * dodano: 01 stycznia 2007 6:10

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i zakonczenia remontu.Ja zaczalem ten temat i wcale mi sie nie podoba.Od poczatku sa opoznienia.Pozdrawiam noworocznie.

    Twórca...: marian.j

    Miejsce w sieci...: marinoblue.bloog.pl
    * dodano: 28 grudnia 2006 0:21

    Ale super! Jak ja się cieszę że idziecie z Onym na Sylwestra! Życzę Wam żebyście bawili się wspaniale, cudownie!

    A ten facet wziął za robociznę mniej bo mu się spodobałaś na pewno

    pozdr ówki

    Twórca... (Login WP): samotnazyleta

    Miejsce w sieci...: uciec-ale-dokad.bloog.pl
    * dodano: 28 grudnia 2006 0:07

    Kochana Basju życzę Ci szampanskiej zabawy Sylwestrowej...no i czekam na relację.

    Twórca...: panda
    * dodano: 27 grudnia 2006 14:40

    No to udanego szaleństwa :)

    Twórca...: Ania

    Miejsce w sieci...: www.mamusia-muminka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: