wtorek, 30 stycznia 2007

dobrze...

ehh jaki ja miałam dobry weekend, już nie pamiętam kiedy mi było tak dobrze:-D chorutka byłam wprawdzie dość mocno, ale był za to Ony(*-*) ale czułam taki błogi spokój, radość... aż nie mogę uwierzyć, że może byc tak pięknie i radośnie i dobrze0:-) wiecie nawet trudno to określić słowami, bo TO takie nieokreślone...
*
kurcze chyba źle się wyraziłam, bo mój remont jeszcze nie skończony tylko się ciąąągnieee, ale mojego braciszka już sprowadziłam na ziemię i w końcu ruszy to z prawidłowym impetemlimo.. jakby nie było 17 lutego chcę si etam wprowadzić!!, bo 24  lutego zaczynją mi sie zajęcia w Toruniuo:-)
*
Aniu ja tez nie byłam na sankach;-( ale byłam na spacerku zimowego, białego wieczorku :-D, a dziś "spotkalam się" z zółtym krokusikiem
Image Hosted by ImageShack.us


Słonecznego dzionka!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: