czwartek, 8 lutego 2007

dotarłam...

w końcu tu dotarłam :-D byłam w sobote na wieczorze panieńskim, wróciłam po 5 rano i było super, wybawiłam się, wytańczyłam, nagadałam i az żal, że juz tak dlugo sie nie spotkamy;-( od hulanek to kolana mnie bolały 2 dni..hehe.. to przez wysokie buty.. doszlyśmy do wniosku, że już stare jesteśmy hehe, bo o 3 rano miałyśmy dość:-Dale wytrwalyśmy do 5limo
*
byłam u dentysty wczoraj uuuuuuuuuuuuuuu.. wyrwany ząb i szczęka mnie boli teraz;-(, nie wiem czy to prawda, ale podobno jak wyrywa sie 8-mkę to przysługuje 2 dni wolnego?? tylko kto by mi to dał:-]
*
dostałam wezwanie na rozmowe rekrutacyjna w sobotę na 9.00 w Toruniu]:-|, Ony mnie zawiezie, chyba:) a jak nie to pojedzie ze mną:) ... zaczynam mieć STRACHA(o_o).. no ale pocieszam się kto ma dac rade jak nie ja:-]
eeehhh Ony(*-*), to jest chyba naprawde poważna sprawa, w każdym razie idziemy od przysżłego tygodnia na "Wieczory dla zakochanych"... podobno sa świetne, więc przetestujemy i powiem czy tak jak jest w rzeczywistości:)
 Zima śliczna zawitała dzisiejszego poranka.. trzeba to wykorzysać i na spacerek iść!!
miłego dzionka

1 komentarz:

  1. Komentarze do wpisu

    * dodano: 10 lutego 2007 11:14

    Grrrr.... Niecierpie wyrywania zębów!!! I też uważam że za to sie wolne należy... :) Ściskam Ciepło! No i wyprowadzaj sie już do siebie!! :)

    Twórca...: Biedronka Pstra!
    * dodano: 08 lutego 2007 12:33

    To ja idę wyrwać cztery na raz :) tym bardziej, że wyłażą mi od 18 roku zycia czyli... Matko! Dziesięć lat!!! :))) I jeszcze nie wyszły. Z drugiej strony mam jeszcze urlop z poprzedniego roku :)

    Twórca...: Ania

    Miejsce w sieci...: www.mamusia-muminka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: