poniedziałek, 5 marca 2007

cosik...

śladem Agnieszki rozpoczełam porządkowanie mojego bloga, łącznie z drukowaniem:-D tak myślę że nie wszytsko tylko najciekawsze wątki..
wczoraj przeczytałam książkę "Studnia życzeń" Katarzyny Leżeńskiej, bardzo mnie wciągnęla by nie powiedzieć wessała, jestem nią zachwycona.. a o samej autroce nigdy nie słyszałam, ale jestem oczarowama jej stylem pisania....
chyba łapie mnie grypka jelitowa na dodatek.. a tu do Torunia trzeba jechać... uuuu..  remoncik wreszcie ma się ku końcowi... nigdy nie myslałam że można tak długo remontować 26m2.. no cóż bez komentarza..
słonecznego dzionka:-D

1 komentarz:

  1. cosik... (edytuj)
    poniedziałek, 05 marca 2007 12:52 Skocz do komentarzy

    śladem Agnieszki rozpoczełam porządkowanie mojego bloga, łącznie z drukowaniem:-D tak myślę że nie wszytsko tylko najciekawsze wątki..

    wczoraj przeczytałam książkę "Studnia życzeń" Katarzyny Leżeńskiej, bardzo mnie wciągnęla by nie powiedzieć wessała, jestem nią zachwycona.. a o samej autroce nigdy nie słyszałam, ale jestem oczarowama jej stylem pisania....

    chyba łapie mnie grypka jelitowa na dodatek.. a tu do Torunia trzeba jechać... uuuu.. remoncik wreszcie ma się ku końcowi... nigdy nie myslałam że można tak długo remontować 26m2.. no cóż bez komentarza..

    słonecznego dzionka:-D
    Podziel się:
    Komentarze do wpisu
    Skocz do komentarzy

    * dodano: 11 marca 2007 3:12

    Basieńko! Trochę nawyrabiałam w księdze gości, posprzątaj po mnie jeśli możesz. Pozdrawiam

    Twórca... (Login WP): elemele24
    * dodano: 10 marca 2007 11:41

    witaj
    jak tam efekty drukowanka... otonęłaś pod stosem karteczek... bo jakos Cię nie iwdać na blogu ;)

    Twórca... (Login WP): agnieszka.archi

    Miejsce w sieci...: mojeanioly.bloog.pl
    * dodano: 08 marca 2007 14:15

    Z okazji dnia kobiet kobieta-kobiecie...

    Twórca... (Login WP): fivre

    Miejsce w sieci...: fivka.bloog.pl
    * dodano: 06 marca 2007 22:07

    Dziekuję za odwiedzinki u mnie :) w takim razie jak na farmaceutke przystało życzę Ci dużo zdróóówka, no i wytrwałości w końcówce remontu :) Byle do przodu...z uśmiechem :) Pozdrawiam

    Twórca... (Login WP): carooline

    Miejsce w sieci...: finezyjka.bloog.pl
    * dodano: 06 marca 2007 17:57

    A ja nic nie bede drukować... :D bee pisać tego bloooga jak tylko długo bede miałą internet... I czas! :D A co do mieszkania... Czas zawsze sie dłuży jak na coś czekamy :D Cierpliwości! Kiedy parapetówka :P Buziaki

    Twórca...: Biedronka PStra!
    * dodano: 06 marca 2007 16:05

    Może ja też wydrukuję swoje wypociny ;)

    Twórca...: Ania

    Miejsce w sieci...: www.mamusia-muminka.blog.onet.pl
    * dodano: 05 marca 2007 14:27

    ZOBACZYSZ ZE EFEKT DRUKOWANIA CIE ZASKOCZY...
    JA BYLAM W SZOKU ZE TYLE PRZEZ ROK NASTUKAłAM... :D

    Twórca...: agnieszka.archi

    Miejsce w sieci...: mojeanioly.bloog.pl
    * dodano: 05 marca 2007 13:07

    Nie rozumiem jak to klepnięta? Dzięki za odwiedzinki pozdrawiam

    Twórca...: majka23

    Miejsce w sieci...: majka23.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: