piątek, 1 czerwca 2007

podejście...

o tak! ja mma bardzo twórcze podejście do życia, aż się zdziwiłam
- że dziś 1 czerwiec
- że koniec tygodnia:-D
jejuu jak ten czas leci.. jutro jade na przedostatni zjazd do Torunia i szał zakupów:))) jak zwykle na końcu, z językiem na brodzie musze pobiegać za jakąs sukienką na wesele.. hehe.. moż eby jakieśbuty sie przydały?.. coś wymyślę, tylko efektem si echyba nei pochwalę;) trzeba będzie uwierzyc mi na słowo, ż ejestem piękna i wspaniale będę wyglądać:))

przydałoby sie tez trochę wyspać, bo rano z łózka nie moge wstać:/ a wczoraj to prawie zaspałam, ale jak wiemy PRAWIE czyni wielką różnice:)

wczoraj jak wpadłam do ogródeczka mego to czułam sie jak buszmenka... zarosłam... ale już część doprowadizłam do jako takiego stanu używalności, ale za to jakie OGROMNIASTE mam truskaweczki.. mniam... pychotka:))

dobra znikam, bo młyn mam nieprzeciętny... jak wróce i okiełznam myśli to wróce:)
udanego weekendu:)

1 komentarz:

  1. * dodano: 05 czerwca 2007 9:33

    Basiu ech te truskaweczki!!!!! Mam nadzieje ze ich smak od razu odgania złe myśli i podstępne :)i wszystkie smutki :)

    Twórca...: aqada

    Miejsce w sieci...: aqada.blog.onet.pl
    * dodano: 04 czerwca 2007 14:46

    truskaweczki... mniam :D

    Twórca... (Login WP): agnieszka.archi

    Miejsce w sieci...: mojeanioly.bloog.pl
    * dodano: 02 czerwca 2007 17:11

    Truskaweczki też sie u mnie pięęęęknie czerwienią ummm jak ja lubię czerwiec ;)

    Twórca...: Ania

    Miejsce w sieci...: www.mamusia-muminka.blog.onet.pl
    * dodano: 02 czerwca 2007 11:25

    udanego weekendu zatem Basju :))

    Twórca...: PollyAnna

    Miejsce w sieci...: www.nadchodzi-polly.blog.onet.pl
    * dodano: 01 czerwca 2007 18:25

    Ha! Nie ma to jak wlasny ogrodek. Ja dzis pierwszy raz od dluzszego czasu bede doswiadczac oszalamiajacego smaku normalnych, slodkich pachnacych truskawek! Niestety, takich sie nie kupi w amerykanskich marketach...Te ktore wlasnie nabylam pochodza z farmy zaprzyjaznionej Pani Profesor...mniam, bedzie uczta!

    Twórca... (Login WP): heliska

    Miejsce w sieci...: illinois-usa.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: