środa, 17 października 2007

***

jak powiedziałam o zmianach to i mam pierwsze zmiany


zaliczyłam w zeszły piatek fryzjera i zmieniłam fryzurkę, na bardziej postrzępioną i wydaje mi się, że włosów wreszcie mam mniej... byłam na jednej rozmowie kwalifikacyjnej, ale za to na 4 stanowiska i wyniki będą do końca tygodnia...

mam zmiany gazowe w mieszkaniu, bo ulatnia mi się gaz, przy kuchence, przy junkersie i przy NOWO wymienionym liczniku gazowym... oni zamiast wszystko naprawić i zrobić jak byc powinno to mam całe multum problemów... i w dodatku nie da się szybko tego załatwić, cholerka..



a następne zmiany wyłaniają się powolutku zza zakrętu:)

1 komentarz:

  1. a ja zrozumiałam, że Ci się gaz w samochodzie ulatnia... :)


    ~Mamusia Muminka 2007-10-17 15:27

    w samochodzie to bym zawału dostała;)


    ~basja 2007-10-18 13:58

    a w domu to co? luzik? :)))) . Jak tam sytuacja na ...

    ... froncie? Wiesz już coś odnośnie soboty?
    Sefia 2007-10-18 15:24

    sytuacja wiadoma:/ walczę, ale na innym froncie:)


    ~basja 2007-10-19 10:43

    No to dobrze... widzisz jak nie trzeba długo czekać na ...

    ... zmiany... :) mam nadzieje że tym gazem to tylko chwilowa usterka! :) będę trzymać kciuki za wyniki rozmów! :) Miłego dzionka! ściskam mocno!
    ~Biedronka Pstra! 2007-10-17 15:50

    trzymja, trzymaj bo potrzebne:)


    ~basja 2007-10-18 13:58

    o cholera z tym gazem to uważaj !!!


    polly_anna@vp.pl 2007-10-17 15:56

    własnie uważam i zrobiłą się afera, ale chyba będzie juz ...

    ... po aferze:)) ufffff
    ~basja 2007-10-18 13:59

    Basiu :) myślałam o wydaniu tomiku ale zeby to zrobi.c ...

    ... trzeba być na jakims etacie zeby pozwolić sobie na fanaberie..a u mnie raczej to nie nastąpi...ale zawsze pzoostaje nadzieja że skończe jak Norwid .... :D no nie ...
    aqada 2007-10-18 16:19

    z jednej strony lepiej późno niż wcale, z drugiej strony ...

    ... szkoda tych dobrych i pięknych wierszy:)
    ~basja 2007-10-19 10:45

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: