środa, 19 grudnia 2007

pierniczek....

u mnie za oknem wygląda jakby się na śnieg zbierało...wreszcie:)


pierniczek wczoraj piekniuchny upieczony, pachnący, na którego widok dostaję sie ślinotoku;) aby Wam więcej smaku narobić ... moje dzieło

jutro o 9.00 proszę o trzymanie kciuków - mam test kwalifikacyjny do nowej pracy a swoją drogą szefowa wczoraj mi rzekła znienacka, żebym nie szukała nowej pracy, bo od stycznia mają być podwyżki nie do końca wiem dwóch rzeczy:
1. jak to zinterpretować,
2. skąd wie że szukam pracy...


dziś robię choinki z siana czyli będzie super pachnąco.. a w ogole to już czuję Święta

miłego dzionka

1 komentarz:

  1. mniam mniam... Ale śliczny pierniczek - chyba się skuszę ...

    ... wiesz ;) Trzymam jutro mocno kciuki za Ciebie i będzie dobrze!!! Ściskam
    boguszynka@op.pl 2007-12-19 20:49

    liczę jutro na nie:**


    basja 2007-12-19 21:16

    O matko, ja tez widze że dawno mnie tu nie było, ...

    ... nadrobiłam czytanie, piernika zazdroszczę, ale 30 osób na wigilli to chyba nie, choc wszystko zależy od stosunków rodzinnych, nieprawdaż? Uwielbiam gdy jest rodzinnie. ...
    kantadeska@onet.eu 2007-12-19 23:02

    staraj się Kantadeska bo warto:))))))


    ~basja 2007-12-21 07:56

    w jaki sposób robi sie choinki z siana?:D ...

    ... www.perelkowe-wizje-swiata.blog. onet.pl
    ~Perełka 2007-12-19 23:20

    Perełko prościutko... na butelce plastikowej 1,5 litowej ...

    ... okręcasz długie siano i obwiązujesz cieniutkim druciekiem, zawieszasz lampki i masz choineczkę:))
    ~basja 2007-12-21 07:57

    o kurczaki!!! nie trzymałam, nie wiedziałam.... buuu... ...

    ... Mam nadziekję, że bez moich kciukasów dałaś sobie równie dobrze radę?
    ~Mamusia Muminka 2007-12-20 13:42

    nie wiem czy równie dobrze, ale dałam ..wyniki na początku ...

    ... stycznia:))
    ~basja 2007-12-21 07:58

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: