piątek, 28 grudnia 2007

poświętne...

Aniu nie urlopik tylko ja świętuje dalej..hehe.. oczywiście poza pracą, bo w pracy młynek jak to zwykle na koniec roku...








byłam na tym teście kwalifikacyjnym przed świętami i czekam na wyniki na początku stycznia.. na sali ogarnął mnie śmiech, bo pierwsze pytanie było na które stanowisko aplikuję... to był mój problem bo nie potrafiłam sobie przypomnieć na które stanowisko składałam... pomieszało mi sie w główce, bo składam już tam kilka dobrych razy;) ale wybrnęłam.. powiem szczerze, że nie wiem czy mam na co liczyć, bo ostatnio się mocno wkurzyłam... byłam jedynym kandydatem, a po trzech tygodniach od rozmowy łaskawie mnie poinformowano że wybrano innego kandydata



gdyby nie to, że to praca która mi się podoba, w której chciałabym się rozwijać, a dodatkowo przyzwoicie płacą to nie składałabym tam już papierów! a swoją drogą ostatnio sami do mnie dzwonili bym koniecznie składała, bo oczekują właśnie takiej osoby, z moim doświadczeniem itepe... ale jak teraz znów się okaże, że cosik nie tak to się zaprę nie złożę więcej w to miejsce... kurczę miała być notka poświętna a wyszła o pracy







dziś sobie zakupiłam bluzkę na sylwka no to jeszcze trochę i potańcuję ja sobie z Onym


pozdrowionka serdeczne:)

1 komentarz:

  1. Witaj poświątecznie To ja strasznie mocno zaciskam kciuki ...

    ... by się z tą pracą udało :) i pozdrawiam
    ~agnieszka - ani...2007-12-28 12:12

    Aguś dzięki:**


    ~basja 2007-12-28 14:26

    To nie ja ;) Nic żem nie ruszała.


    ~FiVkA 2007-12-28 16:46

    dobra dziewczynka;))


    ~basja 2007-12-30 17:23

    Życzę, by w Nowym Roku z tą pracą wypaliło :*


    mayuri_nakozetce 2007-12-30 23:42

    oby:) a jak nie z tą to chociaż z inną:))


    ~basja 2008-01-01 19:39

    ja nie zgłaszałam to jak można liczyć na jakąś nagrodę z ...

    ... tego tytułu ;DDD ????
    polly_anna@vp.pl 2007-12-31 14:15

    oczywiście dostajesz dwa buziaki:** i jeden szeroki ...

    ... uśmiech:D
    ~basja 2008-01-01 19:40

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: