środa, 23 stycznia 2008

wieści...

Po pierwsze u mnie poza uczuciowymi zawirowaniami w tę lub tamtą stronę czas leci jakby go ktoś na jakąś korbkę nakręcał.. szybciej, szybciej... wrrr.. zwłaszcza w pracy, no ale czego można się spodziewać w końcu praca to nie wakacje;) 1/12 roku właśnie mija, ustaliłam dziś urlop na cały rok;)




zaczynam w lutym i na tydzień jadę na rekolekcję do moich Zawierzanek, cieszę się jak dziecko... myślę, że jak co nieco przemodlę to mądre rzeczy wybiorę i uczynię:) kończę w lipcu trzema tygodniami:D







Po drugie byłam w sobotę na zabawie karnawałowej inaczej zwanej balem przebierańców, wybawiłam się do 4 rano i ledwo na bolących stópkach doszłam do domciu..



przebrania były świetne i doszłam do wniosku że albo ja się obracam wśród lepszej części ludzi albo ludzie nauczyli się bawić także strojem..



jedynym, ale za to wielkim minusem dla mnie był brak Onego, bo był w pracy:(



Po trzecie mam ogólny odrzut od komputera, internetu i wszelkiej elektroniki... ledwo okiem rzucam na pocztę... za to mam czas na muzykę i książki.. ostatnio czytam namiętnie „Dom nad rozlewiskiem” i „Powroty nad rozlewisko” - rewelacja, bardzo polecam:)

2 komentarze:

  1. Te książki i teraz film a TVP pozwalam oglądać córce tylko dlatego żeby mówić jej, pokazywać, tłumaczyć jak być nie powinno....jak łatwo jest się rozwieść, jak łatwo się zakochiwać...są też pozytywne emocje tego serialu ale zdecydowanie jest to opowieść zbyt lekka i mało przedstawiająca prawdę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Slyszalam juz, ze to ksiazki warte przeczytania, zapisze ...

    ... sobie te tytuly :-)) a bal .. ech jak ja bym chciala pojsc na taki wspanialy bal przebierancow ... nic, tylko pozazdroscici :-))
    zapalka_na_zakre...2008-01-28 16:33

    zapisz, zapisz bo naprawde warto:) na przyszły rok ...

    ... wymyśliliśmy, że zrobimy stroje z określonej epoki:))
    ~basja 2008-01-28 20:28

    bywałam kiedyś na Oazowych balach przebierańców ... ehh to ...

    ... były czasy ;D
    polly_anna@vp.pl 2008-01-28 17:57

    a ja nie bywałam... a szkoda bo pewnie byłoy fajnie;)


    ~basja 2008-01-28 20:31

    kiedyś się przebrałam za zakonnicę to był numer ...


    polly_anna@vp.pl 2008-01-28 20:45

    a nie chcieli Cię już w tym stroju zostawić;p


    ~basja 2008-01-29 08:09

    e ..... tam sprawy zakonu to ja już miałam wtedy za sobą ...

    ... ;DDD
    polly_anna@vp.pl 2008-01-29 19:23

    aaaaaaaaa to rozumiem swobodne podejście do sprawy:))


    ~basja 2008-01-30 09:38

    Kochana, normalnie jakbys w moj swiat wkroczyla: roboty po ...

    ... pachy, czasu ani troche i odrzut do komputera. Moze to plaga jakas? bo symptomy sa zdecydowanie te same. Najwazniejsze, ze sie troche wyrwalas z kieratu i ...
    ~Heliska 2008-01-28 20:47

    bardzo mi przywróciła i radochy miałam po pachy:))


    ~basja 2008-01-29 08:13

    Dwie książki na raz czytasz? A wyglądają jakby druga była ...

    ... kontynuacja pierwszej ;o))) Wyprzedzasz fakty? Chcesz szybciej poznać zakończenie? Jak przeczytasz, to napisz czy rzeczywiście warte przeczytania ta, jak to ...
    ~Kantadeska - Megi 2008-01-28 22:33

    Kantadeska Ty się nie nabijaj;)) hehe.. zaczęłam od ...

    ... "Powrotów" i wyjatkowo nie skakałam po ksiązce..bo zazwyczaj tak czytam najpierw koniec, początek i środek:))
    ~basja 2008-01-29 08:15

    ja ostatnio też mniej bywam w internecie, czasami taka ...

    ... przerwa dobrze robi :)
    Sefia 2008-01-30 13:44

    może później będzie lepszy zapał?;)


    ~basja 2008-01-31 15:54

    mi już wrócił :)))


    ~Mamusia Muminka 2008-02-01 13:13

    szybka jesteś;))


    ~basja 2008-02-01 15:14

    tydzień przerwy to i tak długo jak na mnie :)) MM


    Sefia 2008-02-04 12:06

    dla mnie chyba niezbedne minimum;)


    ~basja 2008-02-04 14:44

    Basiu zawirowania w sferze uczuciowej to ma każdy. Ale ...

    ... zawsze jakoś bedzie ;) O pracy się nie wypowiem z przyczyn wiadomych. Jak ja bym tak chciała poczytać w spokoju ksiażkę - póki co nierealne :( Miłego dnia
    ~boguszynka 2008-01-30 14:07

    Monia mam nadzieję że będzie dobrze, a przede wszystkim ...

    ... zrobię to co powinnam:))
    ~basja 2008-01-31 15:55

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: