piątek, 8 lutego 2008

dziwne...

To dziwne, jak proste jest dla ludzi wyrzucić Boga, a potem dziwić się, dlaczego świat zmierza do piekła.


To śmieszne, jak bardzo wierzymy w to, co napisane jest w gazetach, a podajemy w wątpliwość to, co mówi Pismo Święte.

To dziwne, jak bardzo każdy chce iść do nieba pod warunkiem, że nie będzie musiał wierzyć, myśleć, mówić ani też robić czegokolwiek, co mówi Słowo Boże.

To dziwne, jak ktoś może powiedzieć: "Wierzę w Boga" i nadal iść za szatanem, który tak a propos również wierzy w Boga.

To dziwne, jak łatwo osądzamy, ale nie chcemy byc osądzeni.

To dziwne, jak możesz wysyłać tysiące "dowcipów" przez e- mail, które rozprzestrzeniają się jak nieokiełznany ogień, ale kiedy wysyłasz przesłania dotyczące Pana Boga, ludzie dwa razy zastanawiają się, czy podzielić się nimi z innymi.

To dziwne, jak ktoś może być zapalony dla Chrystusa w niedzielę, a przez resztę tygodnia jest niewidzialnym chrześcijaninem.

To śmieszne, że kiedy przeczytasz tę wiadomość, nie wyślesz jej do zbyt wielu osób z Twojej listy adresowej, ponieważ nie jesteś pewny, co pomyślą o Tobie, kiedy im to wyślesz.

To śmieszne, jak bardzo mogę być przejęty tym, co inni ludzie pomyślą o mnie, zamiast tym, do czego wzywa mnie Bóg !!!



Człowiek wyszeptał:

- Boże, przemów do mnie !

I oto słowik zaśpiewał.

Ale człowiek tego nie usłyszał, więc krzyknął:

- Boże, przemów do mnie !

I oto błyskawica przeszyła niebo... Ale człowiek tego nie dostrzegł, rzekł:

- Boże, pozwól mi się zobaczyć.

I oto gwiazda zamigotała jaśniej. Ale człowiek jej nie zauważył, więc zawołał:

- Boże, uczyń cud !

I oto urodziło się dziecko. Ale człowiek tego nie spostrzegł.

Płacząc w rozpaczy, powiedział:

- Dotknij mnie, Boże, niech wiem, że jesteś tu.

Bóg schylił się więc i dotknął człowieka. Ale człowiek strzepnął motyla ze swego ramienia i poszedł dalej.

Bóg jest wśród nas. Także w małych i prostych rzeczach, nawet w dobie komputerów, więc człowiek płakał:

- Boże, potrzebuję Twojej pomocy !

I oto dostał maila z dobrym słowem i słowami zachęty. Ale człowiek usunął go i kontynuował płacz

1 komentarz:

  1. Zatracamy sie, slepniemy i przestajemy czuc ... podobno ...

    ... gleboko w nas mamy odpowiedzi na wszystkie dreczace nas pytania ...
    zapalka_na_zakre...2008-02-08 12:05

    zawsze można oczyścić wzrok, zacząć czuć... choć trudne to ...

    ... możliwe...
    ~basja 2008-02-08 15:14

    Dobrze napisane Basiu. Przestajemy widzieć to co ...

    ... najważniejsze a widzimy rzeczy mało ważne! Pozdrawiam
    boguszynka@op.pl 2008-02-08 13:42

    może czas po przecierać oczy? wtedy życie chyba jest ...

    ... przyjemniejsze i prostsze..
    ~basja 2008-02-08 15:15

    Dostałam kiedyś takiego mejla, i wiesz co? Nie wysłałam do ...

    ... wszystkich, bo wiem jakby zareagowali. Smutne, ale prawdziwe. Na szczęście dowcipów tez nie rozsyłam łańcuszkowo. Wszystko co dostaję zwykle u mnie ma swój ...
    kantadeska@onet.eu 2008-02-08 23:06

    świat będzie lepszy, bo Kantadeski sa często świetne:))


    ~basja 2008-02-11 09:46

    a mnie się skojarzyła piosenka taka: pod niebem pełnym ...

    ... cudów nieruchomieję z nudów ....
    polly_anna@vp.pl 2008-02-09 19:10

    mnie nie;)


    ~basja 2008-02-11 09:45

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: