środa, 13 lutego 2008

tytuł...

chciałoby się coś twórczego napisać, ale nie mam weny twórczej, gdzies wywiało ją... a świeżych powiewów to jakoś nie odczuwam, chyba mi serce w skorupkę weszło i słabo odczuwa wszelkie poruszenia..




Poruszenie za to zrobiłam wczoraj na głowie, bo odwiedziłam w końcu fryzjera, którego dośc skutecznie omijałam od jakiegoś czasu... włoski skrócone, bardzo mi ta fryzurka odpowiada i jestem wielce zadowolona jak rzadko kiedy, no cóż trudno mnie zadowolić:)







Walentynki były i już ich nie ma... nasłuchałam się przy okazji wielu dyskusji na temat Walentynek i najśmieszniejsze jest to, że większość złorzeczy: po co takie święto, że nie nasze, że skomercjalizowane i takie tam...



Przyszła mi wczoraj taka myśl, że po prostu o większości osób nikt nie pamięta w taki szczególny sposób, tylko gdzieś tam cichaczem na koniec dnia ktoś przypomni sobie o święcie, bąknie albo i nie jakieś życzenia, bo w wiadomościach mówili.... Każdy chciałby, aby o nim pamiętać zwłaszcza w tym dniu.. przecież uczucia to jedne z naszych najważniejszych sfer życia...



A przecież zależy od nas na ile pozwolimy skomercjalizować nasze walentynki, na ile damy się zwariować.. myslę, że można przerobić na własny użytek to święto i może byc ono piękne...




Moje nie było... niestety.. ale jestem optymistycznej myśli, że najlepsze dopiero przede mną:)

1 komentarz:

  1. Przyznam, że jesteś w błędzie, tu nie chodzi o to, że ktoś ...

    ... o kimś nie pamięta, ale że każdy dzień powinien być Świętem Miłości i do tego nie są potrzebne kartki, czy serduszka... Ale partnerska dojrzałość :)
    mayuri_nakozetce 2008-02-15 22:45

    Mayuri źle mnie zrozumiałaś, ja nie mówie że tylko w tym ...

    ... dniu trzeba okazać uczucia, to nie tak.. uczucia trzeba okazywać na codzień, każdy dzień jest po to by okazać nasze uczucia... i nie miałam na myśli tylko ...
    ~basja 2008-02-18 13:37

    nie znosze tego święta. Nigdy nie lubiałam. Co roku ktoś ...

    ... tam coś mi napisze ale nie znosze tego święta tak jak dnia kobiet. Pokazówa i tyle
    ~Pollyanna 2008-02-15 23:08

    ja mam pozytywnny bez otoczki komercyjnej.. przerobiłam na ...

    ... własny uzytek, nie oglądam telewizji, wiec się nie nakręcam:)
    ~basja 2008-02-18 13:43

    Takie swieto powinno byc potrzeba serca, a nie data w ...

    ... kalendarzu ... Ja i Anielski nie obchodzimy Walentynek i tez nam dobrze :-)
    zapalka_na_zakre...2008-02-16 08:08

    jedno nie wyklucza drugiego:) ja bardziej to święto ...

    ... przerobiłam na własny użytek i skupiam się na innych:)
    ~basja 2008-02-18 13:44

    A mi się nie chce o tym myśleć.Zwykle na Walentynki ...

    ... dostawałam od Uczuciowca pudełeczko truskawek - lepsze niż czekoladki, serduszka czy kwiatki.... Ale w tym roku, nawet nie wyszlismy z domu do sklepu ;o))))) ...
    ~Kantadeska-Megi 2008-02-17 11:04

    no i takie walentynki są najlepsze:))))


    ~basja 2008-02-18 13:45

    Myśmy Walentynek nie obchodzili - mąż był w pracy - zatem ...

    ... nie było okazji! Ale kochać powinniśmy każdego dnia a nie tylko w tej jeden dzień. I tylko wtedy pokazywać swoje uczucia. Basie a gdzie Ty się będziesz ...
    boguszynka@op.pl 2008-02-17 22:38

    jadę na drugi koniec Polski w Podkarpackie:))))))


    ~basja 2008-02-18 13:46

    nowa fryzurka? Hmm... Może jakieś zdjęcie podeślesz? :)


    ~Mamusia Muminka 2008-02-18 15:33

    jak mi ktoś zrobi:))


    ~basja 2008-02-18 15:53

    no to sama w lustrze :) jak laski z fotka.pl :))))))


    ~Mamusia Muminka 2008-02-19 15:51

    no to jest jakaś myśl:)


    ~basja 2008-02-19 22:08

    Najwazniejsze ze czujesz sie dobrze w nowej fryzurze. ...

    ... Mysle ze wizyta u fryzjera relaksuje i sprawia, ze poprawia sie nam samopoczucie. Chyba kazda kobieta lubi czuc sie piekna. Ja ostatnio z salonami fryzjerskimi w ...
    ~Paulina 2008-02-18 22:47

    no zdecydowanie dobra fryzurka poprawia humor:))


    ~basja 2008-02-18 22:49

    To tak zapewne Walentynkowo :-) www.paulinep.blog.onet.pl


    ~Paulina 2008-02-18 23:02

    niekoniecznie;)


    ~basja 2008-02-19 13:15

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: