wtorek, 11 marca 2008

powiew wiosny...

aaaaaaaaaaaaaaaaaaa skasowała mi się cała notka




wrr.. była juz cała i..



dziś poczułam rano wiosenną wenę i przybyłam do pracy w wiosennym płaszczu:)







Jak spojrzałam dziś w kalendarz to zrobiłam ogromne oczy - nie było mnie tu 3 tygodnie.. hehe ciekawe czy ktoś pamięta że istnieję;)







Urlopowo zaznałam ciszy i spokoju, aczkolwiek nie w tym wymiarze jakim oczekiwałam.. stwierdziłam, że albo ja jestem już zbyt rozhukana i nie potrafię 'wejść' w ciszę albo trwało to za krótko... z żalem musiałam stwierdzić, że mój duch schował się głęboko w lesie i oczekuje kiedy go stamtąd wywołam - zaczęłam go wywoływać, bo dalej jakaś wyjałowiona się czuję



Ostatnie dwa dni urlopu spędziłam u rodzinki, zarażając wujka moją pasją czyli poszukiwaniami swoich korzeni tudzież inaczej to ujmując genealogią... bardzo jestem z nas zadowolona, bo dogrzebaliśmy sie po stronie dziadka do początku XIX wieku, mam nawet stare dokumenty, pożyczyłam je, teraz usilnie nad nimi pracuję



Na majowy weekend zaplanowałam sobie teraz, że ruszę w okolice Poznania poszukać dalszych korzeni ze strony Taty.. na razie mogę Wam powiedzieć, że mam 856 osób:)



Weekend częściowo spędziłam w lesie, jest cudnie! Widać już wiosnę w przyrodzie, mam w okolicy sporo stawów, gdzie odpoczywa ptactwo lecące na północ - mówie Wam super:)



Nie pamiętam czy się chwaliłam, zostanę podwójną ciocią(?) Syn i Córka mojej siostry będą miec po dzieciątku i oboje we wrześniu, z tą różnicą, że siostrzeniec na początku, a siostrzenica na końcu:))



kończę ta optymistyczna wiadomością, bo o Onym wolę pomilczeć

1 komentarz:

  1. No nareszcie! :) zaglądałam tu prawie codziennie! Ciesze ...

    ... sie że urlopik ci sie udał i że wypoczęłaś! ciskam cie mocno! :) Buziaki
    ~Biedroneczka! 2008-03-11 14:19

    odwzajemniam uściski:))


    basja 2008-03-11 14:31

    a w które okolice Poznania? Moje?:)


    ~Mamusia Muminka 2008-03-11 14:23

    z drugiej strony, ale najpierw musze przejechać koło ...

    ... Ciebie:)
    basja 2008-03-11 14:31

    oo:) no to fajnie:) a kiedy masz zamiar obok mnie ...

    ... przejeżdżać?:)
    Sefia 2008-03-11 15:35

    któryś weekend maja albo na urlopie w lipcu:)


    ~basja 2008-03-11 22:22

    będę miała Cię na uwadze:) a o terminie spotkania już ...

    ... myślałaś?:)
    ~Mamusia Muminka 2008-03-12 11:35

    trochę myslałam, ale dopiero po 5 kwietnia, bo 5 kwietnia ...

    ... moi rodzice maja 50-lecie ślubu i jest impreza, która zresztą po części muszę przygotować:))
    ~basja 2008-03-12 15:17

    Podzielam pasje poszukiwania swoich korzeni, ja sama bym ...

    ... chetnie sie za to wziela, ale standardowo hamuje mnie brak czasu. W USA kazdy ma "jakies korzenie', no bo co tu duzo kryc Amerykanie tak na prawde przybyli z ...
    ~Heliska 2008-03-11 17:07

    zdecydowanie się tego trzymaj, przynajmniej będziesz ...

    ... wiedziała skąd jesteś:)
    ~basja 2008-03-11 22:24

    Podziwiam tę pracę nad drzewem genealogicznym, ja niby też ...

    ... coś tam robię na stronie http://moikrewni.pl ale to nie to samo, co jeżdżenie po kraju ;))) :* Na dodatek w moje okolice, no patrzcie ;) Buziak :*
    mayuri_nakozetce 2008-03-11 23:25

    jest to bardzo fajna zabawa, można się dowiedzieć różnych ...

    ... rodzinnych tajemnic, czarnych zakątków w rodzinie, kto jest czarna owca itd... bardzo mnie to wciągnęło :)
    ~basja 2008-03-12 15:19

    Chetnie poszukalabym tych korzeni ... w mojej rodzinie ...

    ... mnostwo jest tajemnic, przedziwne historie kraza o naszych dziadkach i pradziadkach ... marzy mi sie, ze kiedys dowiem sie prawdy :-)) pozdrawiam :-)
    zapalka_na_zakre...2008-03-12 09:30

    Zapałka ja już bym nie wytrzymała z ciekawości:)) skoro są ...

    ... historie to ja juz bym drążyła... ale i tak najlepsze dopiero by było przed Toba:))
    ~basja 2008-03-12 15:21

    no ... widzę, że powoli wracasz do internetowego świata... ...

    ... mnie kiedyś też pasjonowało "grzebanie " się w korzeniach . nawet założyłam sobie profil na moikrewni.pl pozdrawiam
    ~agnieszka- moje...2008-03-12 20:31

    ja już robię to kilka lat.. profil na moich krewnych mam w ...

    ... zasadzie po to by zebrać dane od rodziny:)
    basja 2008-03-14 07:53

    856? nie wierze ;p


    ~anna-and-oliver...2008-03-13 00:29

    Niedowiarku uwierz:) zajmuje całą ścianę mego pokoju:))


    basja 2008-03-14 07:54

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: