wtorek, 10 czerwca 2008

odkrywanie...

świat się kręci a ja z nim, nie wiadomo co szybciej ja czy świat;)


w pracy jeszcze nie wiedzą że daję nogę, ponieważ jeszcze nie dostałam pisma, więc grzecznie siedzę i delikatnie sprzątam po sobie:) a pracy mam jeszcze hoho... nie lubię po sobie zostawiać niewyjaśnionych sytuacji i spraw... działam aż furczy;)



jutro mam malutką sesję fotograficzną do wcześniej wspomnianego już przeze mnie artykułu, który będzie w gazecie o mojej pasji:)



jeden front sobie odpuściłam - sercowy, przynajmniej na razie, pozornie niby jestem zaangażowana, ale mój umysł sobie odpuścił, gorzej z sercem, ale usilnie nad nim pracuję... a może byłoby lepsze trzasnąć drzwiami i powiedzieć 'do widzenia'? Nie wiem, nie umiem podejmować drastycznych decyzji, za dużo analizuję, oceniam szkody, najmniej licząc się sama ze sobą



Wielką frajdę sprawiają mi ostatnio dwie rzeczy:

po pierwsze odrywanie siebie, swoich darów, talentów, pasji, przyjemności... sama siebie zadziwiam... potrzebne mi to bardzo.. może w końcu uwierzę w siebie?

po drugie na nowo zakopałam się w poszukiwaniach genealogicznych - normalnie żyłka detektywa we odżyła





buziaki ślę

1 komentarz:

  1. To pochwal się jakie talenty w sobie odkryłaś?? Ja się ...

    ... dowiedziałam ostatnio, że w mojej parafii za rok będzie organizowany jubileusz 30-lecia naszej Wspólnoty Oazowej. No i teraz szukam list osób które kiedyś ...
    ~Niarnia 2008-06-11 09:19

    ba! 30-lecie to niezła rocznica, fajnei tak się spotkać po ...

    ... latach i zobaczyć nowe-stare twarze:))) Aniu pochwalę się jak sobie poukładam w głowie kolejność;))
    ~basja 2008-06-11 20:41

    mam nadzieję, ze dasz cynka co to za gazeta będzie?:)


    ~Mamusia Muminka 2008-06-11 14:57

    dla wybrańców;)))


    ~basja 2008-06-11 20:39

    no to teraz pytanie retoryczne : czy ja do nich należę?:))


    ~Mamusia Muminka 2008-06-12 15:15

    prawdziwie retoryczne;)))


    ~basja 2008-06-13 09:04

    mam nadzieję, ze jak już się spotkamy to będę miała Ci do ...

    ... przekazania bardzo dobrą wiadomość ;)
    ~Mamusia Muminka 2008-06-17 14:19

    nie wiedzieć czemu mam jedno skojarzenie:)))


    ~basja 2008-06-17 14:36

    Odwazna z Ciebie kobitka skoro zdecydowalas sie na walke z ...

    ... sercem ... nie wiem jakie beda efekty, ale trzymam kciuki zeby poszlo po Twojej mysli ...
    zapalka_na_zakre...2008-06-11 16:21

    odwagi to mi brakuje by pewne rzeczy przerwać:/ ale wierzę ...

    ... że w końcu zbiorę w sobie odwagę i odpowiednio 'sprawę' załatwię:)
    ~basja 2008-06-11 20:42

    ten artykuł oczywiście poczytamy nieprawdaż Baśka ???? no ...

    ... a co do pasji to odkrywaj odkrywaj zabaw się w Kolumba a co do buziaków to też odsyłam
    polly_anna@vp.pl 2008-06-11 16:36

    zastanowię się nad opcją poczytania oczywiście;) najpierw ...

    ... musze zobaczyć sama co tam wymyślili i co napisali;) niezwykła frajda i radość z tym Kolumbowaniem:) :**
    ~basja 2008-06-11 20:45

    no no... dawno mnie nie było a u Ciebie Tyle się dzieje. ...

    ... GRATULUJE PRACY :) super Pozdrawiam
    ~agnieszka - www...2008-06-11 18:08

    dzięki Aga:* dzieje się dzieje, aż to nawet dla mnie ...

    ... dziwne:))
    ~basja 2008-06-11 20:46

    nowej pracy gratuluje z calego serducha :**** a sesji ...

    ... zazdroszcze ;p
    ~anna-and-oliver...2008-06-12 14:42

    jakoś nie bardzo sie w niej widziałam, ale zobaczymy co ...

    ... pokażą zdjęcia;))
    ~basja 2008-06-13 09:04

    Miło też, gdy inni odkrywają w nas te talenty... ...

    ... Pozdrawiam serdecznie ;)
    mayuri_nakozetce 2008-06-14 00:32

    bardzo miło, czasem nawet dostrzegają to co w nas jeszcze ...

    ... przez nas samych nieodkryte:))
    ~basja 2008-06-17 14:58

    Gratuluje nowej pracy! Ja tez odchodze ze swojej starej za ...

    ... dwa tygodnie, mam to samo uczucie, juz z wielka ulga zamykam stare sprawy, chociaz nie mam jeszcze nowej pracy nagranej.... Pasja jest w zyciu najwazniejsza ...
    ~Ola - Mama Adasia 2008-06-17 03:12

    dzięki:) własnie czekam na decydującą rozmowę z moim ...

    ... obecnym szefem czy zgodzi się bym odeszła z końcem miesiąca;) pasja jest ważna, bo rozwija, uskrzydla, człowiek ma dzięki temu więcej pomysłów na życie:))) pzodrawiam
    ~basja 2008-06-17 14:39

    Jesli zaangazuje sie bardziej w poznawanie samej siebie, ...

    ... lepiej zrozumiesz, co potrzebne jest Ci w zyciu i szybciej znajdziesz spelnienie w zwiazku. Trzeba czasem spedzic czas na samym sobie. Polecam! :)
    ~Heliska 2008-06-17 20:04

    właśnie tez tak myslę:))


    ~basja 2008-06-18 15:16

    Z psychologicznego punktu widzenia prace sie powinno ...

    ... zmieniac co 3 lata, aby nie popasc w rutyne, czasem jest ciezko to zastosowac w praktyce!!! Ja natomiast prace w innym panstwie uwazam za swoje najlepsze ...
    ~Paulina 2008-06-18 20:32

    no to ja przedobrzyłam o 2 ;))


    ~basja 2008-06-19 08:16

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: