sobota, 9 sierpnia 2008

zawrót

hmm.. nie mam na nic czasu... za dużo się dzieje..:-D można zawrotu głowy można dostaćlimo.... tracę znowu orientację w tym co się dzieje wokół mnie... brak mi rozeznania w moich uczuciach, myślach... przydałoby się trochę spokoju, samotności0:-)... może by tak uciec chwilowo z domu na małe co nieco i wrócić do równowagi:-D.... dobrze, że w pracy za to pełna równowaga, bo nijak nie da się jej stracić hehe...  intensywność mojego życia zaczyna mnie trochę przerastać, już zapomniałam co to intymność, prywatność..no może przesadzam, ale nawet w łazience zbyt długo posiedzieć nie mogę:-]
zaczynam "łapać" jak bardzo szybko mknie czas.... znów...tydzień za tygodniem.. niewiadomo kiedy, jak...
napisze w następnej notce historię jednej znajomości.... znajomości, która znów odżywa.. a ja nie wiem o co w końcu chodzi:-) i czy zadowalać się małym czy ...
jak dam radę to zamieszczę ją jeszcze dziś... :)
teraz praca wzywa.................:-)
miłego dzionka:))))))))))))))))))))))))))))))
buziaki

1 komentarz:

  1. * dodano: 09 sierpnia 2006 18:13

    czekam na kolejną notkę ...
    pozdrawiam

    Twórca... (Login WP): agnieszka.archi

    Miejsce w sieci...: mojeanioly.bloog.pl
    * dodano: 09 sierpnia 2006 15:31

    To znowu ja :) dzieki za miłe słowa, postaram sie czesciej odwiedzać Twój bloog,bo wydaje mi sie naprawde ciekawy.
    Pozdrawiam. Magda

    Twórca... (Login WP): magmar.mgm

    Miejsce w sieci...: charlie85.bloog.pl
    * dodano: 09 sierpnia 2006 14:08

    Cześć. Chciałam Ci sie zrewanżować za wpis na miom bloogu. Wiesz nie znasz mnie i mojgo życia wiec nie oceniaj ze jestem dziecinna. Ale ogólnie dzieki za wpis :) Pozdrawiam
    P.S całkiem fajny bloog

    Twórca... (Login WP): magmar.mgm

    Miejsce w sieci...: charlie85.bloog.pl
    * dodano: 09 sierpnia 2006 12:18

    skaczę po bloogach i zauważyłam,że wszyscy ostatnio piszą o braku czasu i o tym, że marzy im się chwila tylko dla siebie mi 2 dni temu udało się wyskrobać wieczur tylko dla siebie, życzę ci aby udało Ci się znalęźć ten czas, naprawdę polecam

    Twórca...: kathy

    Miejsce w sieci...: kathy.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: