środa, 24 września 2008

kolejne narodziny...

Pola od razu w kulki....

Chciałabym uprzejmie donieść, że ponownie mi rodzina się powiększyła.. na świecie pojawiła się maleńka Wiktoria .. w ten oto sposób wyczerpaliśmy limit tegoroczny... hehe
Winobranie było, nadzwyczaj w tym roku przeze mnie przeimprezowane... podsumowując tylko jeden dzień opuściłam.. bawiłam się nieźle ale cieszę się że już koniec... nigdy nie uczestniczę w Winobraniu, zazwyczaj 1-2 razy się pojawiam, ale w tym roku to dałam popalić:)

Mamuś stwierdziła, że mnie z Tatką wydziedziczą, bo już miesiąc w domu nie byłam... możecie być spokojni o mój majątek, ostatni weekend spędziłam na świeżym, wiejskim powietrzu rozmawiając niemiłosiernie długo z Mamcią.. wprawdzie 'gryzącego mola' jej nie powiedziałam, ale i tak na duszy mi dobrze

* * *

Jest jeszcze jedna bardzo ważna sprawa o której chcę Wam opowiedzieć, która była moim udziałem w poprzedni weekend... ale to w następnej notce, jutrzejszej...

1 komentarz:

  1. To teraz pewnie czas na własne? ;)


    mayuri_nakozetce 2008-09-24 22:53

    No aleś podkręciła atmosferę!! To ja teraz będę co chwilę ...

    ... sprawdzać czy nie ma nowej notki, żeby Si dowiedzieć co to za sprawa.
    ~Narnia 2008-09-25 09:04

    No tak - naobiecywała i tyleśmy ją widzieli...


    ~Narnia 2008-09-26 10:10

    no nie ......... to już są szczyty !!! wczorajsza notka ...

    ... miała być 2 dni temu .... Ty nie umiesz liczyc chyba ... mam nadzieję że masz dobre usprawiedliwienie ;PPP
    polly_anna@vp.pl 2008-09-27 08:48

    u Ciebie jutro nabiera wymiaru lat świetlnych ...


    polly_anna@vp.pl 2008-10-04 07:28

    mam nadzieję ża masz porządne usprawiedliwienie ... jeśli ...

    ... nie ... przechlapane ...
    polly_anna@vp.pl 2008-10-27 21:23

    nie mam... brak czasu i chęci na komputer po pracy:)


    ~basja 2008-11-06 13:11

    Baśka !!!!!!!!!!!!!!! masz wpiernicz !!!!!!!!!


    ~polly_anna 2008-12-18 16:49

    No nie, ja jutro nie przeczytam, bo wyjeżdżamy i teraz ...

    ... mnie ciekawośc będzie zżerać przez cały tydzien ;o(((
    ~Kantadeska-Megi 2008-09-27 13:47

    No i Polly miała rację. Tydzień mojego urlopu minął, mija ...

    ... powoli drugi jak juz w domu jestem, a ta notka co to niby "jutrzejsza" miała bbyć, nie będzie nawet w tym samym miesiącu ;o)))
    ~Kantadeska-Megi 2008-10-09 15:05

    No ja tam się pewno czepiać nie powinnam... Tak se myślę, ...

    ... skoro mnie dwa miechy nie było, ale ...Jutro to to już minęło daaaawno:)
    ~Mamusia Muminka 2008-10-10 09:19

    ano minęło i od TEGO "jutra" tyyyyle sie wemnie zmieniło, ...

    ... pozytywnie oczywiście....;)))
    ~basja 2008-11-06 13:14

    jakoś miała byc kolejna notka z uzupełnieniem ... a tu ...

    ... figa z makiem :) pozdrawiam
    ~agnieszka - www...2008-10-17 22:10

    Witaj Basiu ;) Mam nadzieje ze wkrotce sie pojawisz z nami ...

    ... ;) Pozdrawiam serdecznie
    ~Paulina 2008-10-19 14:56

    Oj Baśka przeginasz paletke :-| Z tego Twojego "jutro" ...

    ... zrobił się już miesiąć z haczykiem a tu nadal nic. :-( Jak możesz tak ludzi w niepewności trzymać? A może my się martwimy o Ciebie - CO??
    ~Narnia 2008-10-27 10:52

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: