poniedziałek, 16 lutego 2009

odświeżanie...

delikatnie i nieśmiało przedzieram się przez grube blogowe pajęczyny... wypadałoby trochę odremontować i odświeżyć...

Dni mijają jeden za drugim w szalonym tempie, choć piątek jest co tydzień w jednym rytmie ja nieustannie się temu dziwię... intensywność mojego życia czasem mnie przeraża.. im bardziej staram się wiele rzeczy ograniczyć, uporządkować mój czas tym więcej 'nowości' się pojawia..
Mimo wszystko podchodzę do wszystkiego co się dzieje z wielkim zapałem i radością. Chciałabym się nią podzielić, tylko jak to zrobić ?

radosnego dnia:)

1 komentarz:

  1. a już się miałam zakładać za ile lat wrócisz .... ale ...

    ... spoko nie napalam się że to na długo pewnie kolejna nota bedzie z jajem na wilkanoc ....
    polly_anna@vp.pl 2009-02-20 15:36

    pomyślę nad tym ;)


    ~basja 2009-02-22 16:31

    oj chyba sporo pajęczyny nazbierało Ci się w tym blogowym ...

    ... świecie :D cieszę się, że jesteś :) pozdrawiam
    ~agnieszka - www...2009-02-20 21:28

    oby udało mi się odświeżyć na nowo ;)


    ~basja 2009-02-22 16:32

    Basiu to tak jak u mnie ..dzień za dniem..a blog mój ...

    ... tezpajęczyną porósł..choc przyczyną tego jest pewne niemiłe zajście... i stad jakaś niemoc w pisaniu ... pozdrawiam :*
    aqada 2009-02-22 09:13

    czasem trzeba coś robić na przekór, przełamać się i iśc ...

    ... dalej..
    ~basja 2009-02-22 16:32

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: