wtorek, 25 sierpnia 2009

odkrywanie

zastanawiam się czy ktokolwiek wie co człowiekowi w duszy gra??
czy sam człowiek wie co w nim jest... faktem jest, że fascynującą sprawą jest odkrywanie siebie, swojego ja, swojej osobowości.. że można się sobą zadziwić, czasem zachwycić a czasem przerazić tym co można znaleźć... człowiek odkrywa siebie cały czas, nieustannie, pojawiają się nowe osoby wokół, nowe sytuacje i człowiek po prostu się zmienia..
ostatnio obserwuję siebie jak widz w kinie, zdumiewają mnie moje odkrycia, poznawanie siebie, swojej kobiecości.. czuję się jak w wielkiej przygodzie, gdzie akcja toczy się wartko i nigdy nic nie wiadomo... dzięki temu poznawaniu czuję się pełniej kobietą, czuję się bardziej pewna siebie i swoich możliwości, fascynuje mnie jeszcze tyle nie odkrytych obszarów we mnie..  myślę, że dopiero wszystko najlepsze przede mną i nie mogę się doczekać ciągu dalszego... :-D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: