wtorek, 22 września 2009

próba...

Ponownie staram się wracać do normy po weselu, śmialiśmy się z Onym, że to jak próba generalna :D tylko, że moja siostrzenica dopięła wszystko na ostatni guzik w najdrobniejszych szczegółach, a my jeszcze daleeeko w polu :-D ale kto by się szczegółami przejmował, najważniejsze, że sukienkę mam i buty też, a Ony garnitur.
Przed chwilą spojrzałam na suwaczek i............ zostało 1 miesiąc, 1 dzień i 5 godzin :-DA my dalej nie mamy tak wielu rzeczy, za to mamy ustalone kolory, będzie biało - zielono, z tym że zielony będzie w dwóch odcieniach...  nie możemy się zdecydować na piosenkę do pierwszego tańca, więc może pomożecie? Może macie inne pomysły, każdy rozważę :)

Miałam teraz jechać w góry, górki i... chyba nie pojadę, zabraknie mi czasu na wszystko.. panieński mam za dwa tygodnie, muszę jakoś mieszkanie przygotować (czytaj: odgruzować), jakby nie było musi być miejsca trochę :-D

dobrego pierwszego dnia jesieni

1 komentarz:

  1. Komentarze do wpisu

    * dodano: 23 września 2009 12:58

    Fivkę już znalazłam, bo bloga nei zmieniła - na szczęście :)

    Agatka - wiem wiem to TYLKO ślub i Aż tylko ślub:)))) spoko za miesiąc wrócę do normy, a raczej nowej normy w nowym rodziale życia:)))

    Twórca... (Login WP): barb04

    Miejsce w sieci...: basja.bloog.pl
    * dodano: 23 września 2009 12:24

    Basiu spokojnie to TYLKO ślub :) i tak naprawdę potem sama zobaczysz ze w sumie nie było czym się stresować, ze goście i tak zadowoleni, ze zaproszeni :D to jak z maturą, egzaminami na studia, na prawko itd... i innymi podobnymi rzeczami gdzie trzeba się przygotować :) Pamietaj wczoraj nie zmienisz, jutro do Ciebie nie należy, jedynie na dzis masz wpływ więc siedź w budzie :D i budiet wsio ok ciesz się czasem jaki wam został :)

    Twórca...: aqada

    Miejsce w sieci...: aqada.blog.onet.pl
    * dodano: 23 września 2009 11:15

    CZESC BASIU:) PRZYPADKIEM NATRAFIŁAM NA WPIS NA JEDNYM Z BLOGÓW ZE SZUKASZ FIVKI:) ZNAM TYLKO JEDNĄ.... ZAGLADA CZASAMI DO MOJEJ KOLEZNAKI NA BLOOG......

    Twórca...: Monika

    Miejsce w sieci...: WWW
    * dodano: 23 września 2009 8:30

    Polly częstotliwośc paniki zdarza mi się już 3 razy w tygodniu, by później spojnie do tego podejśc :) tak naprawde zaczynam się coraz bardziej przejmować i panikować a Ony ma na odwrót... to on wcześniej panikowął i się bał a teraz to on podchodzi coraz bardziej spokojnie :)

    Twórca... (Login WP): barb04

    Miejsce w sieci...: basja.bloog.pl
    * dodano: 22 września 2009 16:37

    o rany ... ja to bym naprawdę już miała pietra a Ty tak na luzie ??? hmmm dobra lecę zagłosować na piosenkę

    Twórca...: Polly

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: