wtorek, 14 września 2010

przedurlopowo...

w weekend chciałam napisać posta, ale jakoś czas mi nie pozwolił, tyle dobrych i przyjemnych rzeczy się działo :-) 
Najpierw zapomniałam włączyć telefon (trochę się dziwiliśmy z Onym ciszą, ale szkoda było ją psuć), zrobiłam herbatkę wg Bezimiennej i wyszła pysznie, mogę się pochwalić moim pierwszym upieczonym chlebem i marmoladą brzoskwiniową, zakolegowałam się z kurą co znosi jajka czyli ogólnie rzec ujmując na wsi byliśmy :-)

przebłyski sobotniego dnia;)
przygotowuję się i innych (może bardziej innych niż siebie;-)) do mojego urlopu, faktu że nie będę odbierała telefonu; przez urlop pewnie i tu mnie będzie mniej albo więcej (kto to wie); w związku z urlopem zamierzam trochę pozwiedzać, poczytać, zrobić "makijaż" trzem krzesłom, przewrócić do góry nogami mieszkanie (jak Ony będzie w pracy;-)), wyspać się, oddać się marzeniom i trochę ich zrealizować, spotkać się z różnymi Takimi dla których zazwyczaj brakuje mi czasu.... i wiele jeszcze, tylko nie wiem czy starczy mi czasu i chęci, bo może się okazać, że przez pierwszy tydzień będę do góry brzuchem leżeć ;-)

5 komentarzy:

  1. Te konfiturki mnie kuszą :) Basiu , a ten chlebek to trudno się piecze? Kama mnie zapewniała, że to łatwizna :)
    Może w końcu się skuszę na zrobienie jego hmmm
    Miłego urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. chlebek nie, bo ja pożyczyłam od siostry automat do pieczenia chleba i wrzucam tylko odmierzone produkty, zamykam klapkę, wybieram program i chleb sam się piecze:))
    Teraz chcę spróbować tak normalnie, bez automatu, więc dopiero Ci powiem czy to łatwizna;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Aha :) to będe czekała na wieści z frontu chlebowego :)potem może sie skuszę na pieczenie :)Ale tak u Kamy chlebek i teraz u Ciebie, że aż czuję jego zapach hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, ze herbatka smakowała. Urlop-wszystko co tylko chcesz, wypoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
  5. z rożnymi 'atrakcjami' nieco wypoczęłam:)

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: