piątek, 3 marca 2006

kobieta

jak wiadomo jestem kobietą, a  niektóre  kobiety czasami tak mają, że za dużo myślą albo  za dużo kierują się emocjami  lub  mają całkowite zaćmienie rozumu, często zamiast myśleć prosto, szukają dziury w całym, albo jeszcze lepiej jak nie ma dziury to ją robią:)
wiem że to słabe tlumaczenie, ale ja wczoraj miałam takie zaćmienie umysłu i wogóle się nim nie kierowałam, strasznie tego nie lubię w sobie, to chyba jedna z moich wad, teraz mnie za to gryzą wyrzuty sumienia.. i nawet do końca chyba nie wiem skąd sie to we mnie wzięło... to było bardzo nie logiczne i nieracjonalne, ale kto powiedział, że jestem logiczna?? Więc pewnie jestem nielogiczną kobietą i może faktycznie wyskoczył ze mnie ten ukryty diabełek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: