niedziela, 5 marca 2006

mężczyźni

mężczyźni to dziwne istoty.... chyba ich zupełnie  nie rozumiem ...ehh... niby tacy prości i konkretni  w myśleniu... fajni koledzy.. ale z uczuciami to oni się chyba gubią tak samo jak kobiety.. i tak samo się boją, choć wydaje mi się, że kobiety w tej materii sa odważniejsze:)... ale bardzo dobrze, że są!!!! co to byłby za świat bez nich:))
no chyba, że z moją inteligencją jest coś nie tak.... mam jednak nadzieję, że a nią wszystko w porządku, bo by mi sie jeszcze trochę przydała...
ja bardzo Jego potzrebuję, potrzebuję Jego ciepła, bliskości, obecności, uśmiechu, radości, milczenia... po prostu żeby był..., ale chcę też, żeby to wszystko było w wolności, żeby to było pragnienie z dwóch stron, bo inaczej to nie ma sensu....   
dostałam dziś fajnego smsa: nie mów o Bogu, zanim ludzie nie spytają, ale żyj tak, aby pytali (nic dodać nic ująć:))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: