czwartek, 13 kwietnia 2006

kartki

wypisałam wszystkie zamierzone i niezamierzone kartki świąteczne,...ufff...:-D.. nie wiem jakim cudem, ale udało mi się i jestem bardzo z tego zadowolona:)).. (jakieś małe lisciki tez podopisywałam, niech się pocieszą ludziska i ja)... wyszło chyba z 25 ekarteczek:))
a w tym roku beda wyjatkowe święta, bo bedą  dwa Maleństwa + jedno w brzuszku:)))))) ..SUPEEEERRR.. chyab zamiast sie objadać bedę obwąchiwać dzieci:).. uwielbiam ich zapach i to że są takie malutkie i bezbronne..ehh.. chyba muszę sie postarac o swojelimo
pozdrowionka przedświąteczne:)
ZIELONO MI:)))))))

1 komentarz:

  1. * dodano: 13 kwietnia 2006 19:12

    widze ze bardzo bardzo chcesz miec malenstwo :D ja coraz czesciej przygladam sie przyszlym mamom ale jeszcze nie chce nia zostac. chociaz ciekawi mnie jak to jest ;)

    karolca

    Twórca... (Login WP): karolcia2k
    * dodano: 13 kwietnia 2006 13:06

    ja też już napisałam kartki i wysłałam tydzień temu dokładnie :) musza się rozejść po caaałej Polsce więc lepiej żeby dotarły i to przed swietami :))
    radosnych świąt
    pozdrawiam

    Twórca...: elphame

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: