środa, 12 kwietnia 2006

motyle

od tego Jego spojrzenia wciąż mam motyle w brzuchu.....te motyle to fajne uczucie.. lubię je bardzo... i tęskno mi już za Nim, a nie widzimy sie dopiero dwie godziny... a zobaczymy w niedziele.. eeee... brakuje mi Jego ciała,ciepła, głosu, bliskości..
wogóle to z  nami dziwna sprawa,bo z jednej strony rozmawiamy już tak jakbyśmy za miesiąc lub dwa mieli być małżeństwem, a z drugiej to wszystko takie nieokreślone i niedopowiedziane... a moze inni też tak mają??.. tylko ja nigdy wcześniej czegoś takiego nie miałam:)).. ale strasznie mi się to podoba:DD
słonecznego  dzionka:)

1 komentarz:

  1. * dodano: 12 kwietnia 2006 18:52

    He...też tak raz miałam ale to trwało tylko chwilę:(
    www.balbinka31

    Twórca...: balbinka31
    * dodano: 12 kwietnia 2006 13:12

    rozumiem Cię doskonale... Jestem z moim P juz pawie 10 miesięcy i nadal mam molyle w brzuchu jak się spotykamy po pracy ... uwielbiam to uczycie. wcze sniej tak nie miałam mimo to że spotykałam sie z kimś. Na początku było fajnie ale pootem ... brakowało motyli..
    pozdrawiam

    Twórca... (Login WP): agnieszka.archi
    * dodano: 12 kwietnia 2006 9:16

    oh.. jak ja ciebie rozumiem! nawet nie wiesz jak bardzo! hehe. Nigdy nie zapomnę, jak po miesiącu spotykania się zaczęliśmy mówić o slubie. Tak po prostu. Potem o zaręczynach. jakby to bylo, jak sobie to wyobrazamy. i w ogole. To był moj najwspanialszy okres w zyciu. trwa do dziś ale jest nieco wiecej bólu i cierpienia. Chociaz wtedy byl niemniejszy, gdy mieszkał 200 km ode mnie i widywalismy sie rownie rzadko jak teraz. Ahh... cały czas mam motylki w brzuszku :D
    pozdrawiam cieplutko i dziękuję:) Przywróciłas mi uśmieszek na buźce:)
    _______
    karolca.bloog.pl

    Twórca... (Login WP): karolcia2k

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: