czwartek, 13 kwietnia 2006

miłość przede wszystkim

Bądź jak dziecko - pełne prostoty i radości, bez zahamowań. Nie bądź naczyniem, z którego przelewają się problemy; ty także przecież potrafisz się śmiać. Otwórz się jak kwiat na słońce, spróbuj każdego dnia na nowo polubić ludzi, którzy żyją wokół ciebie. Spróbuj pocieszyć tych, którzy płaczą i są zrozpaczeni, także wtedy, gdy swój ból ukrywają pod maska zadowolenia. Użycz trochę miłości tym, którzy są za mało kochani; żyj dla innych, a wtedy dopiero poczujesz co znaczy być szczęśliwym. Pomyśl jakie to wspaniałe! Szczęście drugiego człowieka leży w twoich rękach!
                        

1 komentarz:

  1. dodano: 13 kwietnia 2006 7:31

    zgadzam się z Tobą. Ja staram sie dzielić przede wszystkim szczęściem z innymi ludzmi. Z resztą nawet nie potrafie ukrywać szczęścia. I gdy widzę kogoś zadowolonego to tez robi mi się lepiej na serduszku.
    Jednak często spotykam się z odrzuceniem człowieka szczęśliwego. Byc moze spowodowane jest to zazdrościa, ze temu sie uklada a mi nie. Nie rozumiem tego. Kiedys rozmawiając z kolega spytałam, co w tym takiego złego. Powiedział mi, że inni są nieszczęśliwi, nie wszystkim sie układa w zyciu a widząc jedna usmiechnięta buzię sa gotowi tak cie zniszczyc, ze bedziesz czula sie gorzej od nich.
    Bylam zaskoczona, ale mowil mi prawde. Bylam silna i nie dałam sie zniszczyc :D Oni sami wpadli w swoją własną pułapkę :D:D

    pozdrawiam cieplutko i zycze milutkiego, spokojnego dnia:)
    _______
    karolca.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: