środa, 7 czerwca 2006

co za dzień

właśnie 15 minut temu wróciłam z testu do nowej pracy, było 40 osób, potrzebuja 10, bo tworza nowy podwydział... jutro odpowiedź..a jak cosby wyszło pozytywnie to w piątek rozmowa kwalifikacyjna:-D.... a na calutką sobotę jadę do Pragi:-D:-D:-D ale się cieszę.... złapię oddech i troche dystansu do wszystkiego:) ...jestem już w pracy i muszę dalej pracować, bo interesanci zaraz przyjdąlimo a co niektórzy to bardzo nerwowi ...hihi..
aaaa zapomniałabym...chyba dobrze że ponarzekałam na pogodę, bo dziś piekne, cudne, wspaniałe, rewelacyjne SŁONKO:))))))))))))))))))))))) i wreszcie jest cieplutko bosko:)
buziaki i dzięki za słowa pocieszenia:) jakoś tak bardzo radośnie mi dziś na duszy:)))) chce mi się spiewać, tańczyć....:-]
pozdrawiam

1 komentarz:

  1. * dodano: 09 czerwca 2006 10:55

    ale ja ci zazdroszczę... praga... bosko ... baw się dobrze słonko no i napisz jak test do nowej pracy... zaprosili na rozmowę :D

    Twórca... (Login WP): agnieszka.archi

    Miejsce w sieci...: mojeanioly.bloog.pl
    * dodano: 07 czerwca 2006 21:49

    Ten florensik to ja Biedroneczka! Zapomniałam się wylogować! :) :) :)

    Twórca...: Biedronka Pstra!
    * dodano: 07 czerwca 2006 21:27

    Powodzenia na rozmowie kwalifikacyjnej bo zakłądam ze pójdziesz! ;) Trzymam kciuki! I czekam na sprawozdanie z pragi! :) Udanego wypooczynku! Buziaki!!!

    Twórca... (Login WP): florensik
    * dodano: 07 czerwca 2006 13:29

    HEJKA FAJNY BLOASEK JEST COOL:)))

    Twórca...: milunia27.08

    Miejsce w sieci...: milcia-calejejzycie

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: