piątek, 16 czerwca 2006

poczekaj

Poczekaj

Nie wierzysz --- mówiła miłość
w to że nawet z dyplomem zgłupiejesz
że zanudzisz talentem
że z dwojga złego można wybrać trzecie
w życie bez pieniędzy
w to że przepiórka żyje pojedynczo
w zdartą korę czeremchy co pachnie migdałem
w zmarłą co żywa pojawia się we śnie
w modnej nowej spódnicy i rozciętej z boku
w najlepsze w najgorsze
w każdego łosia co ma żonę klępę
w dziewczynkę z zapałkami
w niebo i piekło
w diabła i Pana Boga
w mieszkanie za rok

Poczekaj jak cię rąbnę
to we wszystko uwierzysz

Jan Twardowski

1 komentarz:

  1. * dodano: 24 czerwca 2006 13:43

    uwielbiam wiersze Twardowskiego, jak zwykle daja "kopa" :)

    Twórca...: elphame
    * dodano: 18 czerwca 2006 13:23

    Mam nową teorię... Miłośc jest ślepa a życie bez niej przywraca wzrok... Teraz jak jestem sama widze jak bardzo to uczucie potrafi zawładnąć nei tylko sercem człowieka ale i umysłem! Czasami to dobrze, a czasami nie bardzo... Tak czy siak nadal w nią wierze i wierze że to najwspanialsze uczucie naa świecie!!! :) Tylko czekam aż mnie rąbnie :))))) Ściskam Mocno! :D

    Twórca...: Biedronka Pstra!

    Miejsce w sieci...: biedronka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: