piątek, 16 czerwca 2006

życie

tak doszłam do wniosku, że życie jest mocno absorbujące i tak szybko mknie...ehh nawet nie ma jak napisać notki:)..ale nadrabiam zaległości i mam nadzieję, że mi nikt nie przeszkodzi :-]
hmm..  nie wiem od czego zacząć.. może od tego, że bardzo mi tęskno, cholernie tęskno i niedobrze mi z tym...
byłam na imprezce i całkiem przyjemnie, potańczyłam, pośpiewałam z dwoma koleżnakami, wypiłam piwko, obejrzałam mecz (całkiem ladnie zagrali chłopaki:)), znów potańczyłam, dostałam koszulkę firmową:-D w kolorze blue ..... i wygrałam w konkursie żabkę:-]... poznałam od innej strony kilka osob, co niektózy mnie zawiedliswoją głupota inni zadziwili poczuciem humoru... także bilans wyszedł jak najbardziej pozytywnie:-D:-D:-D
poza tym "dorwałam" świetną książkę - listy żony do męża - REWELACJA!!... mam w związku z nią pojawiło się mi kilka refleksji o kobiecie, które napisze wieczorkiem (a przynajmniej sie postaram:-))
miłego dzioneczka:)

1 komentarz:

  1. * dodano: 24 czerwca 2006 13:40

    ja też chce wiedzieć co to za książka!!
    od poniedziełku mam urlop i będę tylko leżeć, opalać się i czytać książki, no chyba że dziadki w pole mnie zapędzą ;)))

    Twórca...: elphame
    * dodano: 18 czerwca 2006 13:20

    A kto ta książke napisał? Może tez się dorwę :) Ale asz racje życie płynie bardzo szybko i bardzo cięzko czasami za nim nadążyć... Ściskam Biedronkowo! :)

    Twórca...: Biedronka Pstra!

    Miejsce w sieci...: biedronka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: