wtorek, 6 czerwca 2006

takie tam

ta pogoda mnie wykańcza... ja już chcę prawdziwego ciepełka, słoneczka:-)...nawet rano z łóżka wstać to straszne rzeczy wyczyniamlimo...w pracy urwanie głowy, maksymalny wysiłek głowy przez maksymalnie możliwą liczbę godzin i jeszcze pracuje za dwie osoby, ale w końcu to praca a nie wakacje:-]... ale najgorsze, że perspektywa mojego urlopu oddala się błyskawicznie;-(... moja koleżanka symulująca!! chorobę prawdopodobnie przedłuży swoje "chorobowe" i nie będę mogła iść na urlop;-(;-(;-(.... a już nie daję rady, no bo ile można ciągnąć za dwie osoby?? a mam juz takie zaległości...brrr..więc może gwoli wyjaśnienia przez miesiąc styczeń do połowy lutego też zastępowałam koleżankę:( JESTEM JUŻ BARDZO ZMĘCZONA i bardzo chcę odpocząć:-]... może mi się kiedyś uda:)
marzą mi sie zachody słońca, nic-nie-robienie, spacerki do woli,
cieplutki, morski piasek, czytanie ksiązek, jakiś mały maratonik filmowy, patrzenie w gwiazdy....... same przyjemne rzeczy:-D
POZDRAWIAM SŁONECZNIE:)

1 komentarz:

  1. * dodano: 07 czerwca 2006 11:19

    oj mnie też ta pogoda wykończy... czekam na słonko z utęsknieniem i nawet upały w tym roku polubię o ile będą ... bo zmarzłam już dość w tym roku ...bryyyy...
    pozdrawiam cieplutko

    Twórca... (Login WP): agnieszka.archi

    Miejsce w sieci...: mojeanioly.bloog.pl
    * dodano: 07 czerwca 2006 10:48

    Kochana nie martw się! Kiedyś przyjdzie ten wymarzny urlop i wtedy wszyscy beda mogli Cię pocałować w d...!!! Musisz być tylko troszke bardziej cierpliwa i wytrzymać! Jestem z Tobą myślami i sercem! Bądź twarda! Dasz radę! :) Ściskam mocno swiosenno letnie! :)

    Twórca...: Biedronka Pstra!
    * dodano: 06 czerwca 2006 21:59

    hey, dzieki za wpis u mnie. Tez masz calkiem fajnie tutaj :)

    Twórca...: Angelika

    Miejsce w sieci...: www.moietmavie.blogspot.com
    * dodano: 06 czerwca 2006 16:19

    Marzenia trzymają nas przy życiu :P I najważniejsze-że się spełniają! :D Wracając wieczorem do domu podnieś głowę i patrz w miliony błyszczących gwiazdek-może nawet jakaś spadająca spełni twoje życzenie? :) W wolny weekend weż plecak i jedź nad morze. tak poprostu. Przecież to nie jest niemożliwe! :D

    Twórca... (Login WP): niebiesciak

    Miejsce w sieci...: bleu.bloog.pl
    * dodano: 06 czerwca 2006 11:40

    dziękuję za kciuki i mam nadzieję, że na prawdę pomogą. Ps. świetny bloog

    Twórca...: renata

    Miejsce w sieci...: renata

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: