poniedziałek, 2 października 2006

bałagan

 jestem ogromnie szczęśliwa to fakt niepodważalny0:-), ale jakoś ostatnio mam nieokreślony w sobie lęk(??).. strach nie wiem przed czym, brak pewności w sobie do tego co czynię, mimo to wiem, że robię dobrze:-/... czuję bałagan w sobie... pozory sprawiają, iż wydaje się, że wszystko idzie w dobrym kierunku, z prawidłowym nurtem:-/...a jednak!!... drąży mnie od środka jak kret i wywraca mój spokój do góry nogami.... ale może dam radę ze wszystkim... zobaczymy:-D
słonecznego tygodnia:)

1 komentarz:

  1. * dodano: 02 października 2006 22:24

    Jaka radość i szczęście bije z mojego monitorka, gdy tu zaglądam! Jesteś jednym wielkim UŚMIECHEM, Basiu:) Muszę na razie odpuścić sobie pisanie bloga - tak wyszło. Kiedyś do niego wrócę. Ale będę nadal tu zaglądać:)A e-maila od Ciebie nadal nie ma...:(

    Twórca...: Antoya
    * dodano: 02 października 2006 22:13

    jasne że dasz radę... czy kieykolwiek Cię okłamałem...

    Twórca... (Login WP): archat

    Miejsce w sieci...: regent-master.bloog.pl
    * dodano: 02 października 2006 13:34

    Każdy tak ma, niby wszystko ok a coś nie daje spać.
    "...jest taki dzień i każdy tak ma, że czasem jest źle i jakoś nie tak...." la la la
    Jak widać ja mam dziś dobry dzień :)

    Twórca... (Login WP): aniimarii
    * dodano: 02 października 2006 12:10

    Kochana a może to PMS? Ja tez mimo szczescia i radośc prze okresem mam głupie mysli i chwile zwątpienia które same pękają jak bańka mydlana :D To minie! Na pewno!
    Czyałam kilka notatek wstecz i bardzo się cieszę ze mieszkanko juz Twoje i że z Onym Ci się układa! Nie ma nic lepszego niż poczusie że jest się z właściwą osoba we właściwym miejscu! Ściskam mocno!!! :) :) Buziaczkiii! :*

    Twórca...: Biedronka Pstra!
    * dodano: 02 października 2006 10:37

    Zakochany człowiek jest oceanem spokoju i chaosu jednocześnie :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    Twórca... (Login WP): fivre

    Miejsce w sieci...: fivka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: