poniedziałek, 16 października 2006

minęło

witam...
.
ależ szybciutko minął ten weekend i był pierwszym w miarę spokojnym od niepamiętnych czasów... ehh nawet się wyspalam....:-D byłam na imieninach siostrzyczki i musiliśmy stół dostawiać, bo coś nas więcej się zrobiło czyli 26 osóblimo, ale było super!! uśmiałam się do łez i bólu szczęki, objadłam samymi pysznościami itd....
.
a najważniejsze, że  Ony był caly weekend(*-*).... i znowu mam motyle w brzuchu0:-), a w zasadzie mam cały czas, tylko raz większe raz malutkie:-D..hehe ale motylki.... to chyba jest poważna sprawa i wcale nie przez motylki:-] ... strasznie mi za Nim tęsknoooo.....
.
a tym tygodniu rozpoczynam rundę II mego remontu czyli ogrzewanie i instalacje wod-kan... a potem terakota.... a potem...zobaczymy(o_o)
.
i zdecydowałam się w końcu na trudny egzamin, który będzie 21 listopada jak mnie przyjmą:-).... więc trzeba zacząć się uczyć podwójnie, albo jeszcze lepiej potrójnie i z dobrym rozpędem:-D... szczerze powiedziawszy to nie liczę, że zdam go za pierwszym razem... jadę - że siętak wyrażę - na rozeznanie terenu... ale jestem optymistycznej myśli:-D hehe

słonecznego dzionka

1 komentarz:

  1. * dodano: 17 października 2006 23:55

    zarezerwowałam na 21 listopada trzymanie kciuków za Ciebie :-D

    Wiesz co dziś miałam jednego małego motylka w brzuchu - takiego bielinka kapustnika albo innego turkucia podjadka, pewnie niedługo będzie ich więcej,trzepotał mi tam i jest mi teraz tak dobrze, mam poczucie że nie jestem już taka samiutka :-)

    Boję się rozczarowania :-(

    Bardzo fajny nowy szablon, zgadzam się z Fivką co do zmian, często się przydają i niosą coś dobrego ze sobą, nawet jeśli są symboliczne

    Twórca... (Login WP): samotnazyleta

    Miejsce w sieci...: uciec-ale-dokad.bloog.pl
    * dodano: 16 października 2006 21:31

    Bardzo mi się podoba nowy wygląd :) Zmiany jak widać każdemu są potrzebne co jakiś czas.
    Optymistycznie trzymam kciuki.
    Pozdrawiam.

    Twórca... (Login WP): fivre

    Miejsce w sieci...: fivka.bloog.pl
    * dodano: 16 października 2006 12:48

    Widzę, że małą zmiana na blogu :)
    No to będziesz miała wsparcie internetowe w listopadzie, na tym egzaminie

    Twórca...: Ania

    Miejsce w sieci...: www.mamusia-muminka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: