czwartek, 16 listopada 2006

cisza

wczoraj wieczorkiem przyszło mi do głowy, że co jakiś czas prawie każdy ma przestój na blogu, tzn. że jest czas kiedy prawie nic albo zupełnie nic nie pisze..jak jakaś martwota twórcza... spacerując po blogach znajomych lub mniej znajomych ulżylo mi, że nie tylko ja tak mam:-D weszłam do Biedroneczki - prawie cisza.. do Onej to samo.. u mnie też .. Elphame również...hehe..
u mnie chyba zbyt wiele spraw się dzieje na raz i trudno wychwycić te najważniejsze, by je uwiecznić na blogu... nie wiem jak ubrać w słowa to co się dzieje, więc wolę milczenie:-D.. może mi minie:-D..
powiem dziś tylko, że pogoda sliczna i trzeba po pracy na spacer sie udać i wykorzystać to:-D
buziaki

1 komentarz:

  1. * dodano: 29 listopada 2006 8:55

    powoli wracam do żywych i wcale nie to żeby dużo ciekawych rzeczy w moim życiu sie działo - poprostu nuda jak diabli ;)

    Twórca...: elphame
    * dodano: 17 listopada 2006 18:16

    u mnie też trochę ciszy było... ale wróciłam :D

    Twórca... (Login WP): agnieszka.archi

    Miejsce w sieci...: mojeanioly.bloog.pl
    * dodano: 16 listopada 2006 13:18

    Gorzej mają ci co się sumiennie na blogach udezielają !!!!! :D No a ja Wam codziennie licznik nabijam, bo do Elphame i Biedronki też zaglądam :) Slubów się zachciało i czasu na bloga nie ma :)
    Czekam na zdjęci a z niecierpliwością. Na tym zdjęciu tu obok to Ty?

    Twórca...: Ania

    Miejsce w sieci...: www.mamusia-muminka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: