czwartek, 2 listopada 2006

czas

wiem, że czas wszystko wyjaśni, rozjaśni... jak mam cierpliwość i powtarzam sobie, że trzeba to wszystko zostawić czasowi to autentycznie się wyjaśnia... tylko mi ostatnio brakło cierpliwości:-D... wiem, że niczego nie da się przyspieszyć, bo wszystko ma swój czas i cel... nic nie dzieje się bez przyczyny i z przypadku...
a ja znów nabrałam cierpliwości, może to wczorajszy wiatr wywiał mi niecierpliwość?....
czas też coraz więcej mi wyjaśnia.....
czekam piątku, aby zobaczyć się z Onym i porozmawiać....
tęsknie baaardzooo....
zaczynam ukaładać swoje  życie w calość....
i zaczyna mieć to całkowity sens:-D
MIŁEGO DZIONKA

1 komentarz:

  1. * dodano: 04 listopada 2006 12:02

    I znów czytam lepsze wieści jak się cieszę. Tak trzymać.

    Twórca... (Login WP): galex6

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: