środa, 10 stycznia 2007

dopowiedzenie...

a też zdecydowanie wolę "Dom nad jeziorem" czy "List w butelce" od "Apocalypto":-D.. a oprócz tego lubię "Potop" i "Pana Wołodyjowskiego", a i "Słodki listopad" (tylko zakończenie nie takie jak trzeba), "Szklaną Pulapkę", "Waleczne serce" i...cale mnóstwo różnych filmów:-], koniecznie trzeba dorzucić do tego woreczka kino bollywoodu:-Ddobra, skończe moje 'mądrości' kinowelimo
powoli zmykam ja do domku kochanego, by oddać się dalszemu badaniu mego drzewa geneologicznego, bo mnie znowu wzięło na owo zagłębianie korzeni:-)
pozdrowionka cieplutkie i słoneczne0:-)

1 komentarz:

  1. Komentarze do wpisu

    * dodano: 11 stycznia 2007 11:33

    A mój film nr. 1 to Shrek I i Gladiator :))) Wyznań Gejszy niestety jeszcze nie udało mi się obejżeć, ale czytałam książkę i bardzo mi się odobała.

    Twórca...: Ania

    Miejsce w sieci...: www.mamusia-muminka.blog.onet.pl
    * dodano: 11 stycznia 2007 9:47

    Witaj
    ja też kiedyś miełam taką fazę na badanie korzeni... i spro się dowiedziałam.. A jak Twoje badania ??

    Twórca... (Login WP): agnieszka.archi

    Miejsce w sieci...: mojeanioly.bloog.pl
    * dodano: 10 stycznia 2007 20:26

    Też lubie te filmy co wypisałas! :-D I jeszcze uwielbiam "G. I. Jane", "Wyznania Gejszy", "Kontrolerów", "Chaos", "Inferno", "Foresta Gumpa", "Asterixa" i "Króla lwa". Nie będę wymieniać dalej bo nie starczy mimklawiszy hehehe A Ty wiesz Basiu że wczoraj esemesowałam z Maćkiem i właśnie gadalismy jakie filmy lubimy :-) Wogule uwielbiam chodzić do kina, jutro też idę, bo jutro czwartek :-D Ja chyba jestem kinomanką ;-) Tylko znów dylemat z kim ja tam jutro pujdę. Pewnie z tym co zwykle, Ty wiesz z kim, nie moge przestać o nim myśleć, nawet notkę o nim napisałam na "uciec..." jakoś nie radzę sobie z tymi emocjami. Myślę że jak ktos mnie olewa to nic tylko go olac. Ale ja już nie chcę byc outsiderką! Musiałabym olewać wszystkich!


    filmu "Słodki listopad" nie widziałam, o czym to jest???
    a Bollywood rulezz, to jest świetne, ta muzyka tak zmysłowa energetyczna, super!

    Twórca...: --==Żyleta==--

    Miejsce w sieci...: uciec-ale-dokad.bloog.pl

    Nick:

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: