poniedziałek, 8 stycznia 2007

lubisz mnie...

Lubisz mnie?
On powiedział "nie".
Myślisz że jestem ładna? - zapytała
Znowu powiedział "nie".
Zapytała więc jeszcze raz:
"Jestem w twoim sercu?"
powiedział "nie".
Na koniec się zapytała:
"Jakbym odeszła, to byś płakał za mną?"
powiedział, że "nie".
Smutne - pomyślała i odeszła.
Złapał ją za rękę i powiedział:
"Nie lubię cię, kocham cię.
Dla mnie nie jesteś ładna,
tylko piękna.
Nie jesteś w moim sercu,
jesteś moim sercem.
Nie płakał bym za tobą,
tylko umarłbym z tęsknoty."

1 komentarz:

  1. Komentarze do wpisu

    * dodano: 10 stycznia 2007 21:14

    Wzruszyłam się...

    Twórca...: Biedroneczka!
    * dodano: 09 stycznia 2007 11:01

    Pięknę :D

    Twórca... (Login WP): agnieszka.archi

    Miejsce w sieci...: mojeanioly.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: