poniedziałek, 8 stycznia 2007

skrót...

jakoś tyle sie u mnie działo, że nie wiadomo jak zacząć:) więc byly święta dawno temu:-D.. potem bylo miedzy świątecznie i było koszmarnie w pracy]:->... i był Sylwester ... a on był świetny, to nasz pierwszy Sylwester z Onym:-D ehh wytańczyłam się ja wytańczyłam... ogólnie rzecz biorąc zdał egzamin na towarzysza zabawy sylwestrowej:-]
mam przeczucie po kościach, że będe miec bardzo ciekawy rok:-D  w każdym razie zapowiada się ciekawie... mam wesele siostzrenicy w sierpniu, a we rześniu siostrzeńca:-D..
Ony dostał propozycje wyjazdu daleko stad:-/ co mi się nie bardzo podoba, bo mi jest dobrze tutaj... jakoś nie czuję tego dobrze, ale cóż trzeba się głęboko zastanowić i jakąś decyzje podjąć:-/
*
mam już łazienkę zrobioną!!:-], a teraz dzialaja w kuchni... cdn:-)
pozdrowionka cieplutkie

1 komentarz:

  1. Komentarze do wpisu

    * dodano: 09 stycznia 2007 10:47

    Nio to siuper Basju ze Ci sie tak układa... Mój Kochany tez zdał egzamin na partnera sylwestrowego :) Oby ten rok był taki jak chcesz... Zycze Ci tego z całego serducha :) Ściskam mocno :*

    Twórca...: Biedroneczka
    * dodano: 08 stycznia 2007 19:06

    no no ... gratuluję łazienki... zanim się obejrzysz i kuchnia będzie gotowa...:D
    widzę że 2007 zapowiada się ciekawie... mam nadzieję, że same miłerzeczy CIę spotkają :D
    pozdrawiam

    Twórca... (Login WP): agnieszka.archi

    Miejsce w sieci...: mojeanioly.bloog.pl
    * dodano: 08 stycznia 2007 17:57

    Gratuluję wspaniałości i łazienki :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    Twórca... (Login WP): fivre

    Miejsce w sieci...: fivka.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: