czwartek, 14 czerwca 2007

myśli kilka...

Trzeba umieć radować się
nawet zwykłymi, małymi sprawami.
Stosując taką praktykę
możesz zawsze i wszędzie
choć trochę być szczęśliwym.'

 * * *
'Trzeba, żeby w codziennym życiu
nieco częściej pojawiło się "my",
a mniej "ja".
Nieco więcej dobroci,
mniej zawiści.
Nieco więcej kwiatów dla żyjących,
niż umarłych.'

* * *
'Kwiat potrzebuje słońca,
aby być kwiatem.
Człowiek, aby być człowiekiem,
potrzebuje miłości.'

* * *

/myśli zaczerpnięte z książeczki P. Bosmana "Być człowiekiem"

1 komentarz:

  1. * dodano: 18 czerwca 2007 9:55

    Basiu gdzieżeś Ty ??

    Twórca...: aqada

    Miejsce w sieci...: aqada.blog.onet.pl
    * dodano: 15 czerwca 2007 16:15

    czyba sobie zaporzyczę bo bardzo mądre te myśli i bardzo pasują do mojego spojrzenia na świat

    Twórca... (Login WP): agnieszka.archi

    Miejsce w sieci...: mojeanioly.bloog.pl
    * dodano: 14 czerwca 2007 22:18

    Sluszne stwierdzenia, zgadzam sie w calej rozciaglosci i mysle, ze wielu z nas tez chetnie im przytaknie. Szkoda, ze to tak tylko na chwile, na teraz, a nie tak na stale, w zyciu, do drugiego czlowieka...byloby latwiej i przyjemniej zyc, gdyby wszyscy nie tylko przytakiwali, ale tez sie do tych slow stosowali (z rymem nawet wyszlo, ha!)

    Twórca... (Login WP): heliska

    Miejsce w sieci...: illinois-usa.bloog.pl
    * dodano: 14 czerwca 2007 20:22

    Myśli prawdziwe.

    Twórca...: baśka

    Miejsce w sieci...: nekrolog.bloog.pl
    * dodano: 14 czerwca 2007 18:11

    uuuuu smutaśno jakosik ....

    Twórca...: PollyAnna

    Miejsce w sieci...: www.nadchodzi-polly.blog.onet.pl
    * dodano: 14 czerwca 2007 14:03

    Basiu :) nie msutaj się :) a jak coś uwiera to mozejakie zmainy się szykują. Nie zaraz jakies wielkie, ale moze jakies maleńkie? a co do dogadzania innym to niestety mają tak osoby altruistyczne tylko niestety nic w zamain za to jeszcze pretensje. Ale niech tam będzie :) A co wagi to pzresatłam jeśc kolację tj dopiero wczoraj I raz . # dni I są najgorsze.. ale mam pewne postanowienie. Stwierdziłąm zę bez postanoienia ni ma to głębszego sensu :) Buziaki

    Twórca...: aqada

    Miejsce w sieci...: aqada.blog.onet.pl
    * dodano: 14 czerwca 2007 13:55

    Myśli piękne :)

    Twórca...: boguszynka
    * dodano: 14 czerwca 2007 12:47

    a ja jestem ciut cwana i na koniec sierpnia mam tydzień urlopu:P

    Twórca... (Login WP): barb04

    Miejsce w sieci...: basja.bloog.pl
    * dodano: 14 czerwca 2007 12:32

    A ja wolę pod koniec sierpnia bo cały czas jeszcze jestem przed :) a tak to inni się dopiero szykują do wyjazdów a ja ma go już dawno za sobą :))

    Twórca...: Ania

    Miejsce w sieci...: www.mamusia-muminka.blog.onet.pl
    * dodano: 14 czerwca 2007 12:22

    jakoś bardzo lubie urlop na przełomie czerwca/lipca.. tegoroczny urlop ma ten defekt, że trwa tylko 2 tygodnie;( buuu.. a chciałam 3...

    Twórca... (Login WP): barb04

    Miejsce w sieci...: basja.bloog.pl
    * dodano: 14 czerwca 2007 12:04

    Ale wcześnie masz urlop. Już za tydzień?

    Twórca...: Ania

    Miejsce w sieci...: www.mamusia-muminka.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: