środa, 13 czerwca 2007

uwieracz...

dziś posmęcę;)

ostatnio niby wszystko jest ok, niby powinnam byc zadowolona pełną parą, ale cosik mnie uwiera.. czasem nawet uwiera zbyt mocno... najtrudniejsze jest to, że nie potrafię określić co mnie uwiera...


czekam urlopu jak zbawienia i odliczam dni i godziny, a zostalo 9! :-D


PS.1.  Fivka, prosze, zrób coś ze swoim antyspamem, bo nie moge umieszczać komentarzy:/ chyba że jestem spamiarzem:)))

PS.2. zapomniałam dodać, że  zaopatrzyłam się w sukienkę na wesele... normalnie ją przymierzyłam i wiedziałam, że to TA:)  dodatków i butów tylko brak:/ ale będą:)
a w poniedziałek tyłek przypiekłam  i pieczeeee! ale za to jaka piękna mulatka będę... hehe.. jeszcze musz eporządek na głowie zrobić i normalnie będe cudo:)

1 komentarz:

  1. * dodano: 14 czerwca 2007 18:54

    Znalazłam Basiu. Jakby były jeszcze jakieś reklamacje, to krzyczeć głośno :)
    Pozdrawiam (zmęczona).

    Twórca... (Login WP): fivre

    Miejsce w sieci...: fivka.bloog.pl
    * dodano: 14 czerwca 2007 18:38

    Mój Boże. To ja mam jakiś antyspam?! Wiesz, no, nie wiedziałam :) To da się wyłączyć? Już lecę........sprawdzić.

    Twórca... (Login WP): fivre

    Miejsce w sieci...: fivka.bloog.pl
    * dodano: 14 czerwca 2007 9:29

    A ja mam dopiero w sierpniu urlop ... buuuu

    Twórca... (Login WP): agnieszka.archi

    Miejsce w sieci...: mojeanioly.bloog.pl
    * dodano: 14 czerwca 2007 8:02

    Deni dobrze, że są plastry to mniej boli:)

    Heliska chcialabym żeby to była sprawa pogody, ale obawiam się że to ma drugie dno:)

    Aqadka ale napędziłaś mi stracha, bo ja jeszcze jej nie napisałam, a książkę też mam od miesiąca bedzie draka jak nie napiszę recnzji! zwalmy na pogodę;)

    Jagódka dziękuję nie mam tej pewności siebie by tak o sobie powiedzieć, choć coś tam z cuda mam:)

    Twórca... (Login WP): barb04

    Miejsce w sieci...: basja.bloog.pl
    * dodano: 13 czerwca 2007 23:29

    Basiu, CUDO to Ty już jesteś!

    Twórca... (Login WP): eyoumki
    * dodano: 13 czerwca 2007 20:10

    Basiu mam chyba jakieś przemęczenie materialu. wczoraj dopiero wysłalam recenzję, którą zresztą wczoraj napisałam! A książkę dostałm chyba miesiąc temu! Zgroza. Mam tyle do napisania ze aż mi się pisać nie chce .... Pozdrawiam

    Twórca...: aqada

    Miejsce w sieci...: aqada.blog.onet.pl
    * dodano: 13 czerwca 2007 18:28

    Ja mysle, ze to skutek pogody, podobno ma padac w Polsce. JA tam zawsze na zmiane pogody jakas dziwna jestem, nic mi nie lezy, nie mam na nic ochoty i generalnie cos mnie uwiera...moze w tym problem?

    Twórca... (Login WP): heliska

    Miejsce w sieci...: illinois-usa.bloog.pl
    * dodano: 13 czerwca 2007 15:49

    Najgorzej jak nie wiadomo co uwiera bo jak już wiesz to najlepiej tak jak z butami - zdjąć i dalej maszerować boso
    ale mądrala ze mnie, sama przyklejam plastry

    Twórca...: deni

    Miejsce w sieci...: deni.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: