środa, 12 września 2007

czym jest miłość?


Miłość jest uczuciem pozytywnym,  
uczuciem silnym, uczuciem tak prawdziwym, 
że dla kogoś kto kocha, wyzbycie się miłości 
jest tak samo niemożliwe, jak zamach na własne życie 
- powiedział Van Gogh, patrząc na delikatny 
woal fioletowych wzgórz, które błyszczały
jak  śniedź w porannej poświacie słońca. 
 
-
A zatem czym jest miłość?  - zapytał Mistrza młody uczeń.  
- Całkowitą nieobecnością lęku - odpowiedział Mistrz, nie  odrywając wzroku od płótna.  
-
A czego w życiu najbardziej się lękamy?
- Miłości
- odparł ponownie Mistrz, 
dając tym samym młodemu adeptowi  sztuki wiele do myślenia.

 roza  roza  roza  roza  roza  roza  roza  roza  roza 
mam coś ostatnio nastrój jesienny... nie mam na chęci na nic, komputer wyłączony, wieczorem zasiadam pod kocykiem z dobra herbatą i ksiązką, czasem obejrzę jakiś film... dobrze mi tak, że nic nie muszę... kiedyś często, by nie powiedzieć zawsze coś musiałam, cos mi kazano, teraz mam błogi spokój, przynajmniej na razie... mam więcej czasu na modlitwę, bez pośpiechu, bez biegu...
nawet powolutku myśli zaczynają mi się w końcu klarować, chyba powoli dojrzewam do podjęcia pewnych decyzji, które niekoniecznie będą miłe na początku ani dla mnie ani dla innych...
aczkolwiek coś jest ze mną nie tak...  jakoś nie czuję się w pełni sobą... czuję się jakbym wyszła z własnej skóry(?) hehe ale trafiło mi się określenie...
miłego popułudnia:)

1 komentarz:

  1. Ja też chyba dla samej tradycji na winobraniu byłam. Bo ...

    ... ani w zeszłym roku ani dwa lata temu nie poszłam. Ani trzy... Nie czuję potrzeby przepychania się i potrącania. A skutek zwykle jest taki, że coś upatrzę, ale nie ...
    ~FiVkA 2007-09-12 15:55

    no to może gdzieś przypadkiem się spotkamy:)


    ~basja 2007-09-13 10:31

    no proszę ja też wieczorami czytam i pod kocykiem się ...

    ... wygrzewam :))
    polly_anna@vp.pl 2007-09-13 15:56

    jeszcze może dobra herbatka do kompletu?:)


    ~basja 2007-09-14 09:40

    Nie no.... ale mnie załatwiłaś..... Tymi dniami Zielonej ...

    ... Góry :) Ja byłam pewna, że to post!!! I sobie myślę nic nie pisze już tak dlugo.... No nie mogę :)
    ~Mamusia Muminka 2007-09-13 21:57

    hehe.. a to dobre:)))


    ~basja 2007-09-14 09:39

    Ja byłam z Lubym po kieckę. Zresztą zawsze chodzę z Lubym. ...

    ... Przynajmniej mam pewność, że mi szczerze powie, iż wyglądam kompletnie źle. Bo ja czasem jestem beznadziejnie w czymś zakochana i co z tego, że nie pasuje? ...
    ~FiVkA 2007-09-14 12:19

    ja bede na kremowo- czarno z delikatnym musnięciem złotych ...

    ... refleksów na gorsecie:) mi trudno kupić coś w komplecie bo dół mam o 1-2 rozm. większy niż góra:/ ja jakoś z Onym nie chodziłam, ale musze spróbować:)
    ~basja 2007-09-14 14:25

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: