środa, 12 września 2007

usprawiedliwienie....

dobra do przyszłego tygodnia, do ok. wtorku jestem prawie niekontaktowa;)


jutro o 10.30 mam rozmowę kwalifikacyjną w sprawie pracy - boję się piekielnie, a nawet bardziej... od 15 dmucham balony na salę weselną do skutku:)

w piątek piekę ciacho na weselicho i przyjmuję gości przedweselnych, w sobotę fryzjer, strój i na weselicho trzeba ruszać:) --->wesele ---> poprawiny ---> goście poweselni ---> a w wtoreczek wracam do pracy i normalności..... a potem nastąpi cudowny okres spokoju i normalności.... zapomniałabym, że na następną sobotę ma siostrzyczka ma 25 lecie ślubu i następna impreza...a w ogółe październik - listopad to szał rocznicowo - imieninowy:)) ale za to dni w tygodniu będą normalne, chyba że zmienię pracę to ja już nic nie wiem:)

klawiatura naprawiona, bo kupiona nowa i po co ten stres... jutro to dopiero o 10.30 będzie masakra

1 komentarz:

  1. Jejku!!! Znowu muszę trzymać kciuki :) Połamania szpilek, ...

    ... jak mawiała moja koleżanka :) I oby wszystko było po Twojej myśli. Miłego balowania również :)
    ~FiVkA 2007-09-19 22:17

    przy balowaniu złamałam szpilkę;)


    basja 2007-09-26 11:36

    Wiem, że już za późno na kciuki, ale na pewno i bez nich ...

    ... poszło wyśmienicie. Basiu od razu Ci napiszę, że widziałam już "malowany welon". Film bardzo mi się podobał. Jeśli wzruszasz się na filmach, to oglądając ten ...
    ~Elemelka 2007-09-20 19:49

    ja jeszcze nie widziałam, ale mam caly czas na kompie:) ...

    ... ale dziś istnieje szansa obejrzenia, koleżanka przychodzi, wiec może uda mi się ja namówić:))
    basja 2007-09-26 11:37

    no i jak ta rozmowa... pisz koniecznie


    ~agnieszka - moj...2007-09-21 15:15

    poszło fajnie, nawet miałam świadomość bycia na właściwym ...

    ... miejscu:)
    basja 2007-09-26 11:38

    Kciuki trzymam, wszystkie cztery (od nog tez sa kciuki, a ...

    ... co!). Bedzie dobrze, tylko mysl pozytywnie, nie stresuj sie, usmiechaj sie ladnie, a na pewno powalisz wszystkich na kolanach. Ja to gwarantuje! Co do imprez, ...
    ~heliska 2007-09-24 00:54

    to ja zapraszma już w ta sobote mamy 25-lecie ślubu mojej ...

    ... śiostry:) będzie impreza, potańczyć tez się da:))
    basja 2007-09-26 11:39

    No i jak poszło?


    ~Mamusia Muminka 2007-09-24 09:41

    no i??


    ~Mamusia Muminka 2007-09-25 22:42

    no i posżło nawet dobrze:) buziaki Aniu za cierpliwość dla ...

    ... mnie:)
    basja 2007-09-26 11:39

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: