piątek, 14 grudnia 2007

100 odpowiedzi:)

tak mniej więcej prawie teraz wyglądam przez haniebne zaniedbanie blogowego życia... więc kilka słów wyjaśnienia i życzenia większej cierpliwości dla mnie


uprzejmie donoszę, że żyję na baaardzo wysokich obrotach... wieczorem jak wchodzę do domciu, to prysznic i łóżeczko, w 'przerwach' spotykam się z Onym:)

w pracy koniec roku widać już od tygodnia, trzeba wszystko porozliczać (a w tym roku jest to bardzo mało przyjemne, bo mam ostre spięcie z jedną panią)... o jedenastej wydaje mi się że już koniec pracy, więc za każdym razem przeżywam załamkę że to dopiero środek i pocieszam się byle do końca stycznia

znowu wieczorami nie zawsze już jadę na swoje tylko częściej do Rodziców (a tam nie ma netu), bo trzeba Święta przygotować... zakupy już prawie mam...prezenty też, najważniejszego prezentu dla Onego nie mam...eeee...

w weekend chcę pozałatwiać większość rzeczy, bo za tydzień już całkiem nie będzie kiedy, a w Wigilię idę do pracy powiem szczerze, że nie mam pomysłu jak zorganizować sobie pracę w Wigilię.. tyle rzeczy przecież do zrobienia.. u mnie będzie ok. 22 osób w porywach do 30.. lubię to ale jak już mam wszystko zrobione

jutro piekę mój pierniczek

obiecuję odwiedzić wszystkich tylko nie wiem kiedy, postaram się dzis

buziaki serdeczne i udanych przygotowań przedświątecznych :)

1 komentarz:

  1. a moje pierniki trzeci tydzień próbują zmięknąć.... ...

    ... :))))))))
    ~Mamusia Muminka 2007-12-14 22:11

    i jak im idzie?:))


    ~basja 2007-12-17 09:01

    kiepsko :))) ale są dobre w znikaniu :)))))


    Sefia 2007-12-17 13:37

    w tym są zawsze najlepsze:))))))))))))


    ~basja 2007-12-17 15:53

    i odpowiedzi są ;) Basieńko ja widze, że Ty jesteś w ...

    ... świątecznym szale i nie tylko świątecznym, tu praca, dom, On i tak dalej a gdzie Kochana czas dla Ciebie. Spokojnie, odpocznij chwilkę... Cieszę się, że ogólnie ...
    boguszynka@op.pl 2007-12-14 23:04

    a wiesz Monia chyba lubię ten szał, a jeszcze bardziej ...

    ... czas po szale:) w święta za to palcem nie kiwam, odpoczywam:))
    ~basja 2007-12-17 09:03

    a ja mam we wigilię urlop ;DDDD


    ~PollyAnna 2007-12-15 10:52

    niektózy to mają fajnie, że urlopu im trochę ...

    ... zostało....uuuuuu...a ja już nie mam ani trochę...ale nowy rok blisko:))))
    ~basja 2007-12-17 09:05

    łojeju...ale Ty zalatana,,, posdrawiam


    ~agnieszka - ani...2007-12-17 09:45

    łojeju... na szczęście niedługo koniec tego szaleństwa:)


    ~basja 2007-12-17 12:11

    A jak sytuacja ma się dzisiaj? Szał nadal twa Basiu? Bo ja ...

    ... sprzątam i sprzątam a nie bardzo mi się chcę ;)
    ~boguszynka 2007-12-17 14:46

    szał? to chyba mało powiedziane;)) wieczorem zdam relację:)


    ~basja 2007-12-17 15:54

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: