wtorek, 8 września 2009

jesiennie..

Jesienie się zrobiło, a mnie chyba melancholia naszła... tylko czasu mi na nią brak, więc to taka ekspresowa melancholia;) Mam ochotę zwinąć się w kłębek, schować z książką, poczytać, posłuchać muzyki, nigdzie nie wychodzić.. Jak na razie to na chęciach się kończy i żyję z kartką w dłoni, aby ze wszystkim nadążyć :)
Jesteśmy na etapie z Onym rozdawania zaproszeń ślubnych i myślenia o czym jeszcze zapomnieliśmy.. ale myślę, że damy radę.. nie możemy się zdecydować na kolor dodatków, rozważamy dwie możliwości:
-  pierwsza to kolor pomarańczy - ten jest ładny i taki październikowy
- druga tokolor zieleni, a raczej jej dwóch odcieni - ten pasuje mi do sukni
Może macie jakiś pomysł? Co może powinnam jeszcze rozważyć?

dobrego i radosnego dnia :)


PS. czy ktoś wie co sie stało z blogiem Heliski? zmieniła adres czy przestała pisać?

PS2. Zapomniałm jeszcze, że mam wesele siostrzenicy za 2 tygodnie i nie mam oczywiście się w co ubrać, wprawdzie odważnie już nieco pobuszowąłam tu i ówdzie, ale jak na razie mało skutecznie.  Za to jak na razie jestesmy po sobotnim wieczorze panieńskim, na którym bawiliśmy się przednio :)

1 komentarz:

  1. Komentarze do wpisu
    Skocz do komentarzy

    * dodano: 09 września 2009 12:25

    no i jeszcze na Pana Boga zwali .... to już szczyty ;PPP

    Twórca...: Polly
    * dodano: 09 września 2009 12:24

    ok, to co innego sprzedam w notce;)
    chyba złoże zażalenie do Pana Boga że handlary to On ze mnie nie uczynił;))

    Twórca... (Login WP): barb04

    Miejsce w sieci...: basja.bloog.pl
    * dodano: 09 września 2009 12:19

    ja tego na razie nie kupuję ... słabe masz argumenty ... ;p

    Twórca...: Polly
    * dodano: 09 września 2009 12:17

    po co ja tu wróciłam.. zero zrozumienia;)

    Twórca... (Login WP): barb04

    Miejsce w sieci...: basja.bloog.pl
    * dodano: 09 września 2009 12:14

    nie ma wytłumaczenia to i nie ma zmiłuj ... ;]

    Twórca...: Polly
    * dodano: 09 września 2009 12:11

    nic mnie nei wytłumaczy... w sumie dopiero wczoraj podjęłam decyzję, że jednka będę pisać.. :)

    Twórca... (Login WP): barb04

    Miejsce w sieci...: basja.bloog.pl
    * dodano: 09 września 2009 12:08

    to co z tego ale nie dałaś znać że zmieniłaś adres ....

    Twórca...: Polly
    * dodano: 09 września 2009 7:52

    Polly tylko, że ja tu zaglądałam raz na sto lat nie obrażaj się

    Twórca... (Login WP): barb04

    Miejsce w sieci...: basja.bloog.pl
    * dodano: 08 września 2009 16:08

    jesteś tu od kwietnia i się nie przyznałaś ... ???? obrażam się ....
    Twórca...: Polly
    * dodano: 08 września 2009 14:03
    Ja bym wybrał zielone odcienie! Pozdrawiam jesiennie!;)
    Twórca...: slavkosnip
    Miejsce w sieci...: kwiatykwiatuszki.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: