wtorek, 29 grudnia 2009

międzyświatecznie...

tegoroczne święta można uznać za bardzo zabawne... troje małych brzdąców, które albo uciekają albo dyskutują z Mikołajem robiąc przy tym okrągłe oczy jak spodki, robiący przysiady tata,  śpiewający brat przebiło jednak wszystko.. dziw że jestem w całości i nie pękłam ze śmiechu :-D po prostu trzeba to widzieć, tego się nie da opisać.. do tej pory jak pomyślę to sam uśmiech wypływa mi na usta :-D

z Onym mamy dalej święta, w końcu dotarliśmy do domu i możemy poświętować po swojemu... lubię ten czas poświąteczny chyba bardziej niż same święta, bo jest mniej zakręcony i głośny, nie ma potrzeby jeżdżenia, ale za to jest czas na spotkania...  naprawdę fajny czas... szkoda tylko że smakołyki już na wykończeniu i na nowo coś trzeba tworzyć :) dziś kolęda, nasza pierwsza wspólna jak ostatnio wiele rzeczy i sytuacji :-D


powoli tez krążą mi myśli wokół roku 2009, co się w nim wydarzyło, na ile zrealizowałam to co zamierzałam, co się udało a co nie... bez wątpienia 2009 rok jest dla mnie rokiem szczególnym. Co ma do zaprezentowania rok 2010 tego jeszcze nikt  nie wie i to jest w nim najciekawsze :-D


owocnych przygotowań do Nowego Roku!

 

1 komentarz:

  1. Komentarze do wpisu

    * dodano: 30 grudnia 2009 8:32

    Zapałka
    bo ja myśle że wiele zależy od naszego podejścia, czy nie mamy wygórowanych oczekiwań itd. Trzeba doceniać dobro które mamy i je podkreślać :)

    Polly
    bez szemrania potwierdze jestem żoną i wiele to zmieniło.. jeszcze chyba nie mam do tego dystansu, musze nad tym pomyśleć :)

    Twórca... (Login WP): barb04

    Miejsce w sieci...: basja.bloog.pl
    * dodano: 29 grudnia 2009 23:19

    2009 rok zaczął bardzo ważny etap w Twoim życiu ... zmieniła się Twoja rola społeczna i przeszłaś metamorfozę ... jesteś już kimś innym .... jesteś żoną :)))

    Twórca...: Polly
    * dodano: 29 grudnia 2009 16:03

    A to dopiero, jesteś normalnie wyjątkiem z tymi udanymi świętami, wystarczy wejść na blogi w onecie żeby się przekonać jak okropne i nieudane święta miała większość blogerów. Tym bardziej miło poczytać, że u kogoś wesoło było, że ludzie ze sobą przyjemnie czas świąteczny spędzili :-)))

    Twórca...: zapałka

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: