piątek, 5 lutego 2010

świeże...

nic tak mnie nie denerwuje jak ludzka głupota i wścibstwo... właśnie ostatnio mam z tym styczność, zwłaszcza ze wścibstwem.. wróciła koleżanka po 1,5 rocznym niebycie w pracy... wszystko byłoby ok, gdyby nie fakt, że wszędzie się wciska, bardzo przy tym krzycząc.. wyczerpujące to...

tydzień zakończyliśmy z Onym balem karnawałowym w przebraniu, Ony się przebrał za człowieka, a ja hmmm.. jakby to określić chyba za Panią Wiosnę :-D wczoraj jeszcze nie odczuwałam skutków naszego szaleństwa, ale dziś rano nie mogłam ruszyć nogą, przejście do łazienki było wyczynem, ale dałam radę nawet dojść do pracy;-)muzyka była świetna, nawet jak człowiek usiadł na chwilę to rytmy same rwały do tańca:-)


Z nowości w Baśkowie.
Pierwsza mało przyjemna, bo Ony stracił pracę... Prawie dostał nową, by po kilku etapach rekrutacji na końcu stwierdzono, że jednak się im nie odpowiada, mimo iż agencja stwierdziła że był najlepszym kandydatem... zobaczymy jak sytuacja dalej się rozwinie, oby nie trwała zbyt długo bo Onego chyba rozniesielimo

Druga jest bardzo przyjemna, bo na wrzesień mamy zaplanowany wyjazd do Toskanii (dla mnie to czarowne miejsce już od dłuższego czasu ale do tej pory tylko bardzo książkowo i wirtualnie), znaleźliśmy dość tanie noclegi, dodatkowe osoby.. teraz zapanować urlop, z moim raczej nie będzie problemu,  a Onego trudno zaplanować, bo nie ma na razie pracy ;-)

Trzecia jest równie wielce radosna, bo w końcu nadszedł czas wykorzystania mojego zaległego urlopu, od czwartku do wtorku mam wolne, po drodze jeszcze kilka dni pojedyńczych by zakończyć marzec tygodniowym wolnym :-D

  życzęWam równie krótkiego i radosnego tygodnia  ;-)

1 komentarz:

  1. Komentarze do wpisu

    * dodano: 07 marca 2010 13:23

    Ach... Toskania... zazdroszczę :)
    miłego urlopu życzę i znalezienia pracy dla Twego małżonka :D
    pozdrawiam

    Twórca... (Login WP): agnieszka.archi

    Miejsce w sieci...: figielek.bloog.pl
    * dodano: 14 lutego 2010 23:01

    no to czekam :)

    Twórca...: Polly
    * dodano: 10 lutego 2010 21:57

    Wspaniały urlop się Wam szykuje, mnie to chyba życia nie starczy na odwiedzenie tych wszystkich pięknych miejsc na świecie ...

    Twórca...: zapałka
    * dodano: 08 lutego 2010 22:03

    jasne Polly... ja weszłam na www.eurocamp.pl i znalazłam odpowiednią ofertę... wyślę ci na emaila więcej stron i możliwości szukania noclegów po przyzwoitych cenach :)

    Twórca... (Login WP): barb04

    Miejsce w sieci...: basja.bloog.pl
    * dodano: 08 lutego 2010 21:52

    można coś więcej na temat tych noclegów w Toskanii ??

    Twórca...: Polly

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: