wtorek, 26 stycznia 2010

razem

Małżeństwo jest darem, 
który ofiarowują sobie mąż i żona.
Czują się szczęśliwi,
że mogą sobie wzajemnie pomagać,
iść razem przez życie, zachować wierność
w obfitości i niedostatku,
w smutku i radości.
Jeśli ten dar jest dawany szczerze i z czułością,
małżonkowie mogą poznać się wzajemnie w miłości
i przez radość cielesnego zjednoczenia
mogą umocnić związek dwóch serc
i dwóch dróg życia.
 
 Marion Stroud
 
  

Wielkim darem jest móc iść z Onym przez życie - razem - być kochanym i kochać, móc się na Kimś oprzeć a jednocześnie pozostać sobą, ufać i wiedzieć że druga strona obdarza taką samą ufnością....
Zdumiona jestem czym zostałam i zostaję obdarzona, nie mogę się nadziwić jak moje życie zmieniło się w ciągu roku.
Jestem szczęśliwa.


1 komentarz:

  1. Komentarze do wpisu

    * dodano: 31 stycznia 2010 22:59

    no i oby tak dalej do końca życia :D

    Twórca... (Login WP): agnieszka.archi

    Miejsce w sieci...: figielek.bloog.pl
    * dodano: 28 stycznia 2010 8:39

    e tam Polly to dopiero początek.. podczas zmian zabrakło mi czasu :)))

    Twórca...: basja
    * dodano: 27 stycznia 2010 17:52

    widzę, że się troszkę pozmieniało ;DDD cieszę się, że małżeństwo Cie tak uszczęśliwia ;DDD

    Twórca...: Polly
    * dodano: 26 stycznia 2010 15:15

    Normalnie, lubie czytac o tym, jak ludzie się kochają ;o))

    Twórca...: Kantadeska

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: