wtorek, 13 kwietnia 2010

[*][*][*]

my mieliśmy z Onym 'inspekcję generalną' w niedzielę rodziców moich, mamy Onego, moich sióstr i brata Onego... Ony jest imieninowy ostatnio, ale był to też pretekst do spotkania się wszystkich... tylko szczerze powiedziawszy po wydarzeniach sobotnich nie chciało nam się już spotykać, ale trudno było wszystko odwołać, bo wszyscy na to spotkanie mimo wszystko czekali..

trudno mi się pozbierać po tych wydarzeniach, poraża mnie ogrom straty którą ponieśliśmy, której nie da szybko wypełnić, bo na to trzeba lat, czasu... nie mogę sobie znaleźć miejsca, czasem poczucie jakby bycia sierotą..


 [*] [*] [*]


Smuci mnie, że teraz nagle wszyscy mówią pozytywnie o Prezydencie i jego Małżonce, wyrażają szacunek, mimo że do tej pory wyśmiewali ich, przedstawiali w złym świetle... to dziwna forma zakłamania, nieszczerości.. wiem, że z jednej strony to dobrze, bo poznajemy ich na nowo tylko wielka szkoda że nie żywych...


13 kwietnia jest obchodzony Międzynarodowy Dzień Pamięci Ofiar Katynia - pamiętajmy!

1 komentarz:

  1. Komentarze do wpisu

    * dodano: 17 kwietnia 2010 13:20

    Mnie też smuci to całe zakłamanie. No ale cóż... tak jest.

    Twórca... (Login WP): agnieszka.archi

    Miejsce w sieci...: malyfigielek.bloog.pl
    * dodano: 16 kwietnia 2010 13:54

    A ja właściwie ie wiem co pisać, bo słowa takie nieporadne. Nie jestem bardzo zaangażowana w sprawy polityczne - nie znam się na tym, ale po prostu tak zwyczajnie szkoda ludzi.

    Twórca...: Narnia
    * dodano: 15 kwietnia 2010 8:25

    wiem ...

    Twórca... (Login WP): barb04

    Miejsce w sieci...: basja.bloog.pl
    * dodano: 14 kwietnia 2010 16:26

    też o tym zakłamaniu napisałam ....

    Twórca...: Polly

    OdpowiedzUsuń

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: