środa, 2 października 2013

o domu tym razem

Wrzesień był dość martwym miesiącem na naszej remontowej ścieżce, albo nam się tak wydaje :-)
W każdym razie ściany już wszystkie są na właściwym miejscu, otwory na drzwi też, nadproża zrobione, drzwi wejściowe takoż.
Wystąpił natomiast problem z zamontowanymi miesiąc temu oknami, bo zamontowali je za głęboko. Jakoś nie zwróciliśmy uwagi na to wcześniej przy odbiorze. Po dość niemiłych dwóch rozmowach przyjdą nam przesunąć okna i będziemy 600 zł w plecy, ale będzie mam nadzieję już ok.


Ale od  początku. To zdjęcia z pierwszego dnia po otrzymaniu kluczy i tyle się wtedy tam nachodziłam, naschylałam, nasiedziałam, że w nocy wody mi odeszły ;-)
Trawa normalnie po pas i nie szło wejść głębiej ;-)




A teraz:




A będzie.... kiedyś ładnie! ;-)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

pisz, pisz proszę... czekam na wieści od Ciebie :-)

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.

Zobacz również: